Odpowiedz

Znikająca możliwość logowania biometrycznego

Witam. Posiadam telefon Xiaomi 4x. Używam aplikacji Moje ING, android 7.1.2, MIUI 9.2.4.0. Po zainstalowaniu aplikacji przez pierwszych kilka dni wszystko działa jak należy. Po kliknięciu "zaloguj" wyskakuje komunikat o możliwości zalogowania odciskiem palca(z czego chętnie korzystam). Po kilku dniach niestety opcja się już nie pojawia, a w zamian jest prośba o podanie kodu PIN. Przeszukałem ustawienia aplikacji(pozwolenie na użycie odcisku biometrycznego, włączone/uprawnienie), niestety nic nie pomaga. Co w takiej sytuacji można zrobić ? Aplikacja jest aktualna.
Odpowiedz
0 Lajków
cubygl
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-02-2018
Wiadomość 1 z 2 (11 260 wyświetleń)

Re: Znikająca możliwość logowania biometrycznego

W aplikacji Moje ING mobile możesz sprawdzić ustawienie logowania. Jeśli w zakładce Dane i ustawienia/Aplikacja mobilna masz aktywne logowanie danymi biometrycznymi, napisz do nas wiadomość przez Moje ING. 
W wiadomości opisz nam sytuacje, z jakiego telefonu korzystasz oraz systemu. Sprawdzimy co się dzieje. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
532
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (11 209 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy