Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

Nie powinno to tak wyglądać. Proszę, zadzwoń do nas pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy, dlaczego nie otrzymujesz kodu autoryzacyjnego, jeśli zmieniłeś numer telefonu w oddziale.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 31 z 37 (6 184 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

512610565
Moja córka zgubła mi kartę sim i nie mogę się zalogować do aplikacji mobilnej nie wiem jak się zmienia numer telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
sylszc2171
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-02-2022
Wiadomość 32 z 37 (5 390 wyświetleń)

Zmiana numeru telefonu

512610565
Moja córka zgubła mi kartę sim i nie mogę się zalogować do aplikacji mobilnej nie wiem jak się zmienia numer telefonu
Odpowiedz
0 Lajków
sylszc2171
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
11-02-2022
Wiadomość 33 z 37 (5 390 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

Numer telefonu do otrzymywania kodów autoryzacyjnych powinieneś zmienić w zakładce Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Ta opcja jest dostępna tylko jeśli masz dostęp do poprzedniego numeru telefonu.
W sytuacji jeśli nie masz poprzedniego numeru, najszybciej będzie jak przyjdziesz do naszego oddziału. Na miejscu wprowadzimy zmiany do naszego systemu Emotikon: Szczęśliwy 

Drugą możliwością jest zamówienie koperty z kodem aktywującym. Wysyłamy ją do 14 dni na adres korespondencyjny. Przez ten czas nie będziesz miał jednak dostępu do swojej bankowości, ponieważ będzie zablokowana.
Jak tylko koperta z kodem do Ciebie dotrze, na jej podstawie będziesz mógł zmienić numer telefonu.
Kopertę z kodem możesz zamówić w ostatnim kroku wniosku o zmianę hasła, który możesz znaleźć w naszym centrum pomocy https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 34 z 37 (5 373 wyświetleń)

Re.: Zmiana numeru telefonu

Jestem klientem banku. W tej chwili jestem na Ukrainie. Numer polskiego operatora już nie działa, bo od dawna nie jest używany. Nie mogę wejść do bankowości internetowej, ponieważ po podaniu loginu i hasła muszę wpisać kod z SMS-a, który w związku z tym nie trafia na mój telefon. Jak zmienić numer telefonu powiązany z bankowością internetową na numer ukraińskiego operatora?

Odpowiedz
0 Lajków
Ihor1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
24-09-2022
Wiadomość 35 z 37 (5 063 wyświetleń)

Re: Zmiana numeru telefonu

W tym przypadku konieczna będzie tylko wizyta w oddziale Banku ING.

 

Prawdopodobnie nie możesz się zalogować w przeglądarce na stronie internetowej jak i w aplikacji, a nawet osoby, które mogły się zalogować albo korzystają z bankowości internetowej i chcą zmienić numer autoryzacyjny na nowy, pierwsze potwierdzenie i tak przyjdzie na stary numer telefonu a dopiero później na nowy gdy poprawnie wpiszemy kod z tego pierwszego numeru.

 

Dla osób zmieniających numer telefonu na nowy – pierwsza zasada jest taka, aby przed rezygnacją lub planowaniem zmiany starego numeru telefonu na nowy trzeba go wykorzystać w tym właśnie celu jeśli jeszcze jest czynny lub przedłużyć jego ważność jeśli się nadal da, do otrzymania kodu z bankowości internetowej, aby system mógł zatwierdzić na stronie internetowej lub w aplikacji wprowadzony nowy numer telefonu do autoryzacji, gdy się go zgubiło lub jest już nieaktywny pozostaje jedynie wizyta w tym właśnie banku.

Odpowiedz
0 Lajków
Wolny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
06-10-2017
Wiadomość 36 z 37 (5 029 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana numeru telefonu

@Ihor1, zerknij proszę na odpowiedź @ŁukaszW, która znajduje się nad Twoim postem. Możesz skorzystać z rozwiązania z jednorazowym kodem aktywacyjnym Emotikon: Szczęśliwy W przypadku gdy chciałbyś zaktualizować jeszcze swój adres do korespondencji w naszym banku, możesz to zrobić telefonicznie +48 32 357 00 69 (infolinia jest całodobowa). Adres zaktualizuj przed zamówieniem kodu Emotikon: Szczęśliwy


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 37 z 37 (5 026 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Decyzja ostateczna - dokumenty - umowa

Marząc o pozytywnej decyzji ostatecznej, oby po wielu tygodniach (wniosek z lutego) się pojawiła, proszę o informacje, jakie dokumenty są potrzebne przy podpisaniu umowy?

 

Czy oprócz zaświadczenia o ni

...

06-05-2024
Re: Revolut

Czy mogę prosić o wyjaśnienie, czy wasze wewnętrzne regulacje dotyczące kredytów hipotecznych mają jakiekolwiek ograniczenia lub specyficzne warunki związane z Revolutem. Doradca z którym rozmawiałem,

...

06-05-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

nawet jeżeli się przepisy zmieniły ale klient ma ostateczną pozytywnie rozpatrzoną reklamację to musicie klientowi przedłużyć okres. Koniec kropka tu nie ma nad czym debatować.

06-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy