Odpowiedz

Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Dzień dobry,

 

Jeśli mam ustawione zlecenie stałe, ale pieniądze znalazły się na koncie dopiero ok. 7:00 w dniu realizacji zlecenia, to będzie ono zrealizowane czy będę musiał już wykonać przelew ręcznie?

Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 1 z 4 (6 546 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

Ostatnią próbę wykonujemy o godzinie 14:00. Jeżeli w danym dniu do godziny 14:00 zapewnisz pieniądze na stałe zecenie to je zrealizujemy.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (6 496 wyświetleń)

Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

[ Edytowane ]

Mam nadzieje, że zdajecie sobie sprawę z tego, iż ostatnia sesja przychodząca w systemie Elixir do ING Banku jest po godzinie 17:30, dlaczego więc ostatnie ponawianie zlecenia stałego następuje o godz. 14:00? 

 

Jednocześnie, skoro w bankowości elektronicznej wysyłacie wiadomość o odmowie wykonania stałego zlecenia, dlaczego nie ma tak prostej i jednocześnie rozwiązującej problemy opcji "ponów" dla tych wiadomości? UX tu słania się i leży, bardzo Emotikon: Szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
piotr-zuralski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-12-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 558 wyświetleń)

Re: Re.: Zlecenie stałe a brak kwoty na koncie

@piotr-zuralski Godzina 14:00 jest to ustalenie wewnętrzne banku. Zgodnie z regulaminem klient powinien zapewnić środki wcześniej  - jeden dzień roboczy przed dniem realizacji stałego zlecenia. Przekazałem Twoją sugestię do odpowiedniego zespołu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
540
119
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 502 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

30-04-2024
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy