Bankowość internetowa

Odpowiedz

Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Miałem w bankowości internetowej stałe zlecenie na spłacanie 10 rat. Ale jako że spłaciłem 2 ostatnie razem - zlecenie usunąłem. I dzisiaj - miesiąc później - dostaję powiadomienie że 'Dzisiaj zakończyliśmy stałe zlecenie'. Jest to o tyle mylące że sugeruje, że przelew poszedł też dzisiaj i generuje niepotrzebne emocje.

Odpowiedz
0 Lajków
R0b3r7
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
2
27-11-2021
Wiadomość 1 z 3 (3 908 wyświetleń)

Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Do tego chciałbym dodać, że przy niewykonaniu stałego zlecenia jedyne, co otrzymujemy, to wiadomość i powiadomienie o niepowodzeniu płatności, ale żeby wykonać ją ręcznie trzeba już wszystkie elementy przelewu wypełnić samodzielnie - nie ma przycisku "wyślij przelew ponownie".
Czy można coś z tym zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
Cantrol
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
2
17-01-2024
Wiadomość 2 z 3 (3 902 wyświetleń)

Re: Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Dziękujemy za wszystkie sugestie i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (3 857 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przejecie konta POMOCY!!!

Stało się to przed chwilą!!!!

 

29-04-2024
Przejecie konta POMOCY!!!

Witam pilnie potrzebuje pomocy poniedziałek ktoś włamał się na moje konto zmienił nr.tel i hasło do logowania proszę pilnie o pomoc!!

29-04-2024
Analiza wniosku

Wniosek złożony 9.02, dziś na drugim punkcie..analiza dokumentów, dosyłane ponownie zaświadczenia , zaraz minie 3 mce..Jestem załamana, bo umowa kupna nieruchomości już mi sie zakończyła 15 kwietnia. ...

28-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy