Odpowiedz

Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Witam,

mam taki problem że pomimo poprawnie wprowadzonych danych w banku, imię i nazwisko jest źle sczytywane.

Przykłady:

1. Chcę zamówić kartę do konta - jako imię jest sczytywane nazwisko a jako nazwisko imię;

2. Wniosek 300+ - brak imienia tylko nazwisko sczytane;

3. Profil zaufany - mając 2 imiona zawsze to drugie jest pobierane a pierwsze imię jest podane z nazwiskiem.

 

Nie wiem o co z tym chodzi czy to jakiś wyjątkowy błąd u mnie tylko czy macie ogólnie jakiś problem?

 

Odpowiedz
0 Lajków
AlfaNetrunner
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
26
6
11-08-2021
Wiadomość 1 z 2 (3 474 wyświetleń)

Re: Złe sczytywanie imienia i nazwiska

Napisz proszę w tej sprawie do nas na czacie po zalogowaniu do Moje ING lub zadzwoń na naszą infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy czy poprawnie mamy wpisane Twoje dane w systemie bankowym. Jeśli tak, to zanotujemy zgłoszenie, aby rozwiązać opisany przez Ciebie kłopot

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
318
62
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 418 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy