28-07-2023 15:08
Dzień dobry.
Od jakiegoś czasu korzystanie z weryfikacji przez ING to prawdziwa katorga. Podpisanie dokumentu przez profil zaufany to 4 SMSy!
Najpierw "Prezentujesz dane", potem "Potwierdzasz tożsamość", następnie drugi raz to samo przy podpisie.
Dodatkowo 2x trzeba klikać 4 czy 5 checkboxy żeby potwierdzić regulamin, zgody, itp. itd.
Da się to jakoś wyłączyć? Nie da się z tego przecież w tej formie korzystać. Jak mam do podpisania parę dokumentów to zajmuje to wielokrotnie dłużej niż przedtem.
31-07-2023 08:40 | Edytowano: 08-09-2023 07:46
11 maja 2023 roku zmienił się sposób logowania do systemów administracji publicznej. Wynika to z tego, że w tym dniu dołączyliśmy do rozwiązania, które od dłuższego czasu oferuje Ministerstwo Cyfryzacji. Tym samym musieliśmy się dostosować do obowiązujących przepisów prawa. Nie jesteśmy pierwszym bankiem, który korzysta z Węzła Krajowego. Od teraz każde logowanie z pomocą naszego banku, np. do Profilu Zaufanego będzie przebiegało w ten sposób. Klient wyraża jednorazową zgodę na przekazanie swoich danych, dzięki którym zostanie potwierdzona jego tożsamość. Do tego potrzebne jest zaznaczenie wszystkich czterech zgód.
Zgoda zawsze wymaga autoryzacji użytkownika po zalogowaniu się na stronie banku – dostawcy tożsamości. Widać wtedy jakie dane wymaga usługodawca i klient musi zadecydować, czy chce się je udostępnić.
22-08-2023 16:45
Powariowaliście? Jak wysyłam ZUS DRA, to muszę wpisać aż 6 smsów. Przecież to kompletnie bez sensu. Strata mojego czasu.
W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.
18-05-2024Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę lic
... 18-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |