Bankowość internetowa

Odpowiedz

W historii transakcji komunikat - Prezentowana historia może być niepełna

Wykonałam dzisiaj z konta firmowego kilka przelewów, pieniądze zeszły z konta, ale w historii nie widnieją potwierdzenia dokonania tych transakcji, przy czym na stronie głównej, po prawej stronie, nad historią wyświetla się komunikat "Prezentowana historia może być niepełna". Potrzebuję je pilnie wysłać do biura rachunkowego i nie wiem co mogę zrobić w tej sytuacji. Dodam jeszcze, że przelewy przychodzące normalnie są ujęte w historii.

 

Robiłam też przelewy z konta osobistego i tutaj nie ma powyższego problemu, także naprawdę nie wiem o co chodzi.

 

Proszę o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
DoLo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-05-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 537 wyświetleń)

Re: W historii transakcji komunikat - Prezentowana historia może być niepełna

Dzisiaj, pomiędzy godzinami 13:40 a 15:15 wystąpił błąd w Moje ING. Polegał on na tym, że część transakcji na rachunkach firmowych nie była prezentowana w historii konta. 
Najpóźniej jutro rano, dane zostaną skorygowane i wszystkie transakcje będą widniały w systemie. 
Za utrudnienia przepraszamy.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 535 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy