Odpowiedz

Profil zaufany

Witam,

 

od kilku dni mam problemy z profilem zaufanym a dokladniej z podpisem JPK-VAT. Po zalogowaniu sie do ING, wprawdzie powracam na strone gov, otrzymuje jednakze komunikat:

"

Błąd
Nieprawidłowe żądanie HTTP."
 
Ma ktos z Was podobny problem?
 
Pozdrawiam,
kamil
Odpowiedz
0 Lajków
kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 1 z 3 (5 901 wyświetleń)

Re: Profil zaufany

@kamcio napisz do nas na czacie w Moim ING. Tylko tak będziemy mogli sprawdzić czy przekierowanie jest właściwe i udzielimy Ci odpowiedzi.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (5 843 wyświetleń)

Re.: Profil zaufany

Witam,

czy rozwiazaniem problemu jest skontaktowanie sie z ING za pomoca czatu? Moim zdaniem nie.
Rozwiazaniem problemu jest odpowiedz, ktora otrzymalem na czacie:

"Uwaga! Użytkownicy Google Chrome i Safari mogą napotkać na utrudnienia w korzystaniu z platformy ePUAP i Profilu Zaufanego. W tej sytuacji należy użyć innej przeglądarki internetowej. Zespół Centralnego Ośrodka Informatyki."

Kolejny dowod na to, ze pieniadze podatnikow wyrzucane sa w bloto, tzn. wydawane na informatykow, ktorzy to nawet nie sa w stanie dostosowac systemu do wszystkich przegladarek.
Odpowiedz
0 Lajków
kamcio
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
5
24-07-2018
Wiadomość 3 z 3 (5 505 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Nie mamy tutaj dostępu do Twoich danych i nie możemy sprawdzić wniosku. Skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Po akceptacji wniosku, przelew zwykle następuje natychmia

...

17-05-2024
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję, mam nadzieję, że coś się ruszy. 

 

 

17-05-2024
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji. 

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy