18-05-2020 11:09
Witam,
od kilku dni mam problemy z profilem zaufanym a dokladniej z podpisem JPK-VAT. Po zalogowaniu sie do ING, wprawdzie powracam na strone gov, otrzymuje jednakze komunikat:
"
19-05-2020 11:19
@kamcio napisz do nas na czacie w Moim ING. Tylko tak będziemy mogli sprawdzić czy przekierowanie jest właściwe i udzielimy Ci odpowiedzi.
06-07-2020 10:29
Nie mamy tutaj dostępu do Twoich danych i nie możemy sprawdzić wniosku. Skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Po akceptacji wniosku, przelew zwykle następuje natychmia
... 17-05-2024Dziękuję, mam nadzieję, że coś się ruszy.
17-05-2024
Dziękuję. Przekazałem prośbę o pilne rozpatrzenie reklamacji.
17-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |