06-05-2021 11:54
Hey. Możecie się zalogować na swoje konto on-line? Czy znów im coś padło? Nawet telefoniczna infolinia odbija z informacją że mają telefon wyłączony lub są poza zasięgiem.
06-05-2021 11:56
Własnie mam ten sam problem dzwoniłam i od razu rozłaczyło
06-05-2021 11:57
Czesc, od jakiego czasu próboje i przez komputer i przez smartfon to wyrzuca komunikat ze by sprawdzic połączenie z siecią ale wszystko jest ok. Inna aplikacja z Banku działa(PEKAO24), i wszystko inne. Jak coś im padło to nie ładnie sugerować ze to moje połaczenie ;/
06-05-2021 11:58
A co chce sie zalogowac i wchodze na aplikacje mobilna to pisze abym sprawdziła połaczenie z internetem teraz wyskoczył mi komunikat sprawdz stan konta lub zrob przelew a u gory pisze ze niektore funkcje teraz nie działaja
06-05-2021 11:58
Nie dziala nic. Nie mozna sie zalogowac ani placic online - aplikacja ING nie moze sie zalogowac i pobrac danych.
06-05-2021 11:59
Wina zawsze po stronie klienta - nowe hasło IN(wielkie)gie
06-05-2021 12:38
Niestety, w związku z awarią dostęp do części z naszych usług jest niemożliwy. Pracujemy pilnie nad usunięciem jej przyczyny. Na ten moment możecie logować się do uproszczonej wersji Mojego ING, gdzie sprawdzicie stan konta lub zlecicie przelew.
Występowały również kłopoty z naszą infolinią, niemniej już jesteśmy tam dla Was dostępni. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia.
07-05-2021 09:16
08-05-2021 10:13
@Bartek30 Aplikacja działa prawidłowo. Wyłącz i włącz telefon i to powinno pomóc. W przypadku dodatkowych kłopotów przeinstaluj aplikację
Zerknijcie na maila jakiego od was dostałem...
Nawet gmail uważa go za maila wyłudzającego informację ( nie dziwie się) gdyż jest napisany w takim języku
15-05-2024
Witajcie.
Po co są przy stałych przelewach opcje do daty oraz liczba sztuk jak ograniczają się do tego samego.
Wybierając opcję ilość sztuk np 100 przelewów po 50zł to uważam że bank powinien tak długo
... 15-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |