Odpowiedz

Problem z profilem zaufanym

Spoiler
Witam, nie moge podpisac dokumentu poniewaz wyskakuje informacja iz podpis nie jest prawidłowy, dwa dni temu aktualizowalem swoj dowod osobisty (stary stracil waznosc)
Odpowiedz
0 Lajków
Tomekcrimel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-03-2021
Wiadomość 1 z 2 (1 840 wyświetleń)

Re: Problem z profilem zaufanym

Czy dowód osobisty aktualizowałeś też w naszym banku? Jeśli nie, możesz to zrobić w Moim ING: Profil/Moje dane/Dane osobiste/Edytuj. Daj znać, czy aktualizacja pomogła 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
567
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 802 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?

 

O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn

...

21-05-2024
NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce

...

21-05-2024
Re.: Rata do dochodu a gospodarstwo domowe

Nie wyliczamy dochodów do wniosków oraz raty do dochodu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią +48 32 356 22 98.

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy