Odpowiedz

Problem z logowaniem

te 5razy przy logowaniu wpisywalem haslo i wyswietlalo bledne nie wiem dlaczego a napewno sie nie mylilem teraz pisze po zmianie hasla klient nieuprawniony do logowania mało tego nie moge nic wyplacic karto bo pisze zkontaktuj sie z bankiem co jest co robic
Odpowiedz
0 Lajków
jakdys3651
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-12-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 051 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem

@jakdys3651 Proszę, zastosuj się do rady, którą widzisz w trakcie logowania i skontaktuj się z bankiem Emotikon: Szczęśliwy Nasza infolinia jest ogólnodostępna i czynna całodobowo pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy tam Twój dostęp. Przykro mi, jednak nie jesteśmy w stanie tego zrobić poprzez forum Społeczność Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (2 994 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?

 

O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn

...

21-05-2024
NWH a czasy procesowe

Cześć,

 

Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny). 

Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce

...

21-05-2024
Re.: Rata do dochodu a gospodarstwo domowe

Nie wyliczamy dochodów do wniosków oraz raty do dochodu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią +48 32 356 22 98.

21-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy