04-10-2019 16:29
nie moge zalogowac sie na swoje konto, nie poprawne haslo, zmienialem juz 3 razy haslo i nadal nie moge sie zalogowac na komputerze na swoje konto ing
05-10-2019 15:54
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej bankowości, bo nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jeżeli po zmianie hasła nadal nie możesz zalogować się i problem jest na różnych urządzeniach oraz przeglądarkach internetowych, to proszę Cię o kontakt z naszą infolinią 32 357 00 69. Po potwierdzeniu Twoich danych sprawdzimy, co się stało z Twoją usługą.
06-09-2020 20:20
06-09-2020 21:31
@viamuk2254 Napisz, proszę, o jakich problemach myślisz?
Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon
... 29-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |