13-12-2023 18:36
Cześć,
Chciałem zapytać czy tylko mi czy tez wszystkim nie działa wniosek o założenie nowego konta Direct?
Po załączeniu zdjęć dowodu osobistego aplikacja internetowa wywala się z błędem jak w załączniku przy próbie przejścia do kolejnego kroku.
Jest to o tyle kuriozalna sytuacja, że również aplikacja na Androida również nie potrafi przetworzyć drugiej strony dowodu i w konsekwencji również przez nią nie mogę założyć nowego konta...
Może to jeszcze są efekty wczorajszej awarii.
Pozdrawiam.
14-12-2023 18:57
Cześć,
jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje.
Pozdrawiam
14-12-2023 19:49
Cześć,
Dzięki za kontakt.
Nie mam żadnych produktów w ING, jestem nowym klientem.
Problem nadal występuje (próba była przed chwilą).
Firma nie przyjmuje nowych klientów :/
Pozdrawiam.
15-12-2023 20:00
Przykro mi, że kłopot dalej się pojawia W tej sytuacji proszę, udaj się do naszego oddziału. Sprawdzimy to.
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |