04-12-2020 13:16
04-12-2020 22:45
Mamy informację, że Profil Zaufany powinien już działać. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia
04-12-2020 23:14
No ładnie tylko już nie tylko Makler i system zgłoszeń/reklamacji, ale tez PZ. Oj marnie widzę Waszą przyszłość ....
05-12-2020 00:07
I taka mała ciekawostka: droga mailową nic nie da się wysłać i i jesteśmy skazani tylko na system ING który praktycznie nie działa.
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem.
13-05-2024Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |