Odpowiedz

Makler nie działa

Dzień dobry, dlaczego moje zlecenie sprzedaży nie jest realizowane? Przed otwarciem ustawiłam zlecenie na sprzedaż po każdej cenie, po 15 minutach od otwarcia nie było zrealizowane, zmieniłam jego parametry i od 50 minut mam status "z trakcie modyfikaty". Zależało mi na szybkiej sprzedaży akcji i kupieniu innych, a teraz tylko patrzę jak moje pieniądze topnieją. Czy Państwo sobie robią jaja? Jak zamierzacie rozwiązać ten problem? Bo jeżeli zamierzacie tylko po awarii wysłać użytkownikom komunikat, że błąd został naprawiony i bardzo przepraszacie, to ja jak najszybciej uciekam do innego banku.

Pozdrawiam, Karolina

Odpowiedz
0 Lajków
karolina_olej
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
19-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 055 wyświetleń)

Re: Makler nie działa

Wczoraj w godzinach porannych występowały problemy z maklerem. W tej sprawie skontaktuj się z biurem maklerskim pod numerem 32 357 00 32 (Od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-18:00)





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
153
30
02-09-2021
Wiadomość 2 z 2 (2 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Mieszkanie od ojca

W tej sprawie powinieneś się skontaktować z radcą prawnym, który wyjaśni Ci z jakich możliwości możesz skorzystać i wskaże, które rozwiązanie będzie najlepsze.

18-05-2024
Re: Telefon do aplikacji e-terminal.

Nie ma ograniczenia w liczbie posiadanych Aplikacji eTerminal od ING. Ale jedna aplikacja może działać tylko na jednym telefonie. To znaczy, że jeśli potrzebujesz kilku eTerminali, musisz podać tę lic

...

18-05-2024
Mieszkanie od ojca

Dzień dobry,
mieszkam obecnie w mieszkaniu rodzinnym. Moja mama zmarła kilkanaście lat temu, a ojciec sie wyprowadził do swojej drugiej żony.

Mam również brata i ojciec zadecydował ze mamy sie dogadać c...

18-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy