14-03-2023 20:59
Założyłam kartę wirtualną, w opisie na koncie jest 'Aktywna', ale w trakcie płatności w internecie dostaję informację, że jest nieaktywna, a płatności są odrzucane. Z opisów na stronie wynika, że powinna być aktywna od początku. Do oddziału?
15-03-2023 21:10
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 12. Dzięki temu będziemy mieli wgląd do danych w systemie i sprawdzimy Twoją kartę
Nie mamy tutaj dostępu do Twoich danych i nie możemy sprawdzić wniosku. Skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Po akceptacji wniosku, przelew zwykle następuje natychmia
... 17-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |