20-01-2021 00:07
Czy ktoś może korzysta z takiego rozwiązania? Dodałem parę moich kont do bankowości internetowej ING i mam problem z kontem z PEKAO -dodałem konto, numer rachunku widnieje prawidłowy, jednak zamiast salda konta pokazywane jest saldo KK przypiętej do tego konta...
21-01-2021 08:31
Zależy mi na tym, żeby sprawę jak najszybciej wyjaśnić. Dlatego proszę o kontakt z naszą całodobową infolinią (32 357 00 69) lub czatem, po zalogowaniu się do Mojego ING. Będziemy mogli tam przyjąć odpowiednie zgłoszenie. Tutaj nie mam dostępu do danych w systemie, to zrobić. Jeśli możesz, prześlij nam numer zgłoszenia, jak tylko specjalista je dla Ciebie zarejestruje.
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |