Odpowiedz

Brak SMS z kodami autoryzacyjnymi

[ Edytowane ]

Witam 

Moj problem polega na tym iz nie otrzymuje zadnych sms do autoryzacji przelewu mieszkam za granica wczesniej wszystko bylo wporzadku walcze juz 3 dzien w zwiazku iz mieszkam w USA czasy dostepu do czatu i rozmowy z konsultantem sa mi ograniczone potrzebuje jak najsjzybciej dostepu do przelewow nr reklamacji 017735/072020 dostalem wiadomosc ze informacja na temat mojego zgloszenia znajduje sie w mojej skrzynce Reklamacje / i zgloszenia (jakis nonsens) jak mozna wysylac tam wiadomosc w zwiazku z ta reklamacja skoro aby tam wejsc trzeba potwierdzic swoja tozsamosc a niby jak mam to zrobic jak nie dostaje sms z kodami ?? no troche jestem z bulwersowany ta sytuacja w mojej sieci telefonicznej powiedzieli ze wszystko jest w porzadku nie mam zadnej blokady z Banku mowia ze sms wychodza wiec gdzie one sa?? nie moge sobie pozwolic na dluzszy przestoj aby nie moc wykonywac przelewow . 

Odpowiedz
0 Lajków
dpozdzal
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-07-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 722 wyświetleń)

Re: Brak SMS z kodami autoryzacyjnymi

Bardzo bym chciała pomóc, ale przez Społeczność nie mam możliwości sprawdzenia Twojej reklamacji. Możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią. Sprawdzimy czy jest już odpowiedź i ją wówczas odczytamy. Numer naszej infolinii, to +48 32 357 00 69.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
325
64
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 648 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje Kredytowe-weryfikacja banku

Witam, chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób bank weryfikuje składane oświadczenia oraz wnioski ? Jakimi metodami się kieruje podczas weryfikacji dochodów gospodarstwa domowego oraz czy RdD jest rzec...

17-05-2024
Re: Czas oczekiwania na pożyczkę gotowkowa

Nie mamy tutaj dostępu do Twoich danych i nie możemy sprawdzić wniosku. Skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Po akceptacji wniosku, przelew zwykle następuje natychmia

...

17-05-2024
Re: Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Dziękuję, mam nadzieję, że coś się ruszy. 

 

 

17-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy