Odpowiedz

Bledne logowanie do nowej wersji

Od wczoraj wieczora nie moge sie zalogowac do nowej (obecnej) wersji systemu. Dostaje informacje o blednym loginie/hasle, co oczywiscie nie jest prawda, bo te same dane dzialaja w starej wersji. Taka sytuacja dzieje sie przynajmniej drugi raz, tez w weekend. 

 

Czasem udaje sie zalogowac, ale w wielu miejscach systemu widze informacje "NIe udalo sie pobrac danych" a gdy odswieze strone to jestem wylogowany.

 

Czy ma to zwiazek z jakimis pracami, a jesli tak to czy nie mozna by wyswietlic bardziej adekwatnego komunikatu?

vanta
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
19-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (12 788 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

Dane do logowanie w INGBankOnLine i Moim ING są dokładnie takie same tak jak napisałeś. Przez forum nie mogę sprawdzić co może być powodem tego o czym piszesz. Proponuję wyczyścić przeglądarkę i zrestartować rooter. Powinno to pomóc. Nie prowadzimy żadnych prac serwisowych stąd też nie mogę odnieść się do tego problemu. Jeżeli to o czym napisałem nie pomoże to proszę napisz do nas przez swoją bankowość elektroniczną. Sprawdzimy to.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (12 780 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

[ Edytowane ]

O, widzę, że nie jestem sam.

Ja też mam cały dzień problem z tym nowym systemem. Ogólnie obserwuję okresowe pojawianie się i znikanie tego od początku wprowadzenia nowego panelu tj. błędy "Nie udało się pobrać danych", "Nie udało się pobrać wiadomości", nie da się zalogować itd.

I problemem nie jest cache albo przeglądarka (a testowałem różne), tylko takie odpowiedzi z waszych serwerów (będąc już zalogowanym do panelu; przykład zakładki "Wiadomości" ale chodzi o cały panel):

Request URL: https://login.ingbank.pl/mojeing/rest/rengetmsgthrs
Request Method: POST
Status Code: 500 
Remote Address: xxx.xxx.xxx.208:443

Raz jest normalna odpowiedź z serwera (200) a po chwili błąd serwera (500).

O dziwo po zalogowaniu do starego systemu można normalnie działać...

swk
swk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
08-11-2016
Wiadomość 3 z 4 (12 758 wyświetleń)

Re.: Bledne logowanie do nowej wersji

@swk Występowały chwilowe problemy z działaniem systemu Moje ING. Przepraszamy za niedogodności.

 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (12 675 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

26.04.23 - JEST DECYZJA!
Po dokładnie 49 dniach od złożenia wniosku udało się doczekać. Zostało jeszcze podpisanie umowy.
Trzymam kciuki za resztę

26-04-2024
Re: Wakacje kredytowe a ubezpieczenie kredytu

Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Trzymam za Was kciuki.

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy