Odpowiedz

Błąd z zapisem wizerunku karty

Nie wiem, czy to znów błąd czasowy, bo próbuję bezskutecznie od trzech dni zmienić wizerunek karty i za każdym razem mam ten błąd:


Wystąpił błąd. Nie udało się zapisać wizerunku karty.

 

Pokazuje się w przeglądarce. Przy próbie dodania własnego wizerunku karty w aplikacji, w ogóle wywala aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 1 z 9 (5 535 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Prosimy, spróbuj wyczyścić swoją przeglądarkę z plików cookie, plików tymczasowych i historii przeglądania. Następnie zresetuj ją i spróbuj zmienić wizerunek karty jeszcze raz. Jeśli to nie pomoże, skorzystaj z trybu incognito (prywatnego) lub innej przeglądarki.

 

Co do aplikacji, prosimy przeinstaluj ją i spróbuj wgrać wizerunek ponownie.

 

Daj znać, czy te działania pomogły.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
567
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 9 (5 500 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dzień dobry,

Mam taki sam problem jak użytkownik wyżej, niestety tryb incognitoz czyszczenie plików i zmiana przeglądarki nie przynoszą skutku
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 3 z 9 (5 473 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Dokładnie... Próbowałam zapisywać w innym formacie ten plik graficzny. Nic to kompletnie nie dało. Wciąż ten sam błąd od kilku dni.

Odpowiedz
0 Lajków
merrigoth
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
23-02-2020
Wiadomość 4 z 9 (5 449 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 czy próbowałeś także przeinstalowania aplikacji? Czy możesz napisać nam, w którym momencie pojawia się komunikat u Ciebie? 

@merrigoth proszę, żebyś napisał do nas na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to w naszym systemie. 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 9 (5 371 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Przeinstalowanie też nic nie daje. W momencie gdy zatwierdza grafikę przy 1 kroku po akceptacji regulaminu i kliknięciu przycisku dalej, wyskakuje komunikat o błędzie.
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 6 z 9 (5 349 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

@Vector711 @merrigoth Miałem podobny problem do dnia dzisiejszego ale koło godziny 12 Wizerunek karty przeszedł do dalszej weryfikacji.Proponował bym spróbować ponownie
wadkel
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-01-2021
Wiadomość 7 z 9 (5 287 wyświetleń)

Re: Błąd z zapisem wizerunku karty

Jeśli w dalszym ciągu występują u Was trudności związane ze zmianą wizerunku, proszę o kontakt na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to. 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 9 (5 270 wyświetleń)

Re.: Błąd z zapisem wizerunku karty

Faktycznie, wczoraj wieczorem karta przeszła do weryfikacji
Odpowiedz
0 Lajków
Vector711
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
09-01-2021
Wiadomość 9 z 9 (5 235 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Decyzja a umowa przedwstepna

Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z doradcą u którego składałaś wniosek. Przez forum nie możemy zweryfikować szczegółów dotyczących Twojego wniosku

21-05-2024
Re.: Mieszkanie od ojca

Musi być przeprowadzony podział spadku po mamie, a później po ojcu jak już go zabraknie inaczej mieszkanie prawnie nie jest ani twoje ani barta.
Jeśli chcecie to załatwić za życia ojca to jedynie sadow...

21-05-2024
Re: Awaria wpłatomatu

Przykro mi w związku z tą sytuacją. Przekazałem do działu reklamacyjnego prośbę o jak najszybszą analizę Twojego zgłoszenia.

20-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy