Odpowiedz

AutoPay - pytania

Dzień dobry.

 

  1. Z poziomu ING nie ma możliwości ustawienia pobierania płatności z karty wirtualnej? Jeśli nie, to dlaczego? Wydaje się, że możliwość korzystania z karty przedpłaconej jest bezpieczniejsza.
  2. Z poziomu ING nie mam możliwości po aktywacji ponownego wywołania regulaminu AutoPay (znalazłem na stronie ogólnej banku, ale z poziomu mojego ING już nie)?
Odpowiedz
0 Lajków
Szkot
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
89
26
21-01-2016
Wiadomość 1 z 2 (2 421 wyświetleń)

Re: AutoPay - pytania

Poniżej odpowiadam na Twoje pytania Emotikon: Szczęśliwy 
1.  W ramach usługi AutoPay, możesz podpiąć tylko swoje rachunki bieżące. Wynika to z naszych ustaleń z dostawcą usługi.
2. Regulamin jest dostępny w procesie rejestracji/logowania do usługi AutoPay w ING. Udostępniamy go też na naszej stronie, jak słusznie zauważyłeś. Jeśli cokolwiek się w nim zmieni, poinformujemy o tym. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy