18-06-2021 09:04
18-06-2021 09:07
18-06-2021 09:07 | Edytowano: 18-06-2021 09:12
Nie tylko w aplikacji, strona też leży, "Nie udało się pobrać danych" wszędzie
18-06-2021 09:39
Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić dostęp do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Przepraszamy Was za te utrudnienia
W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.
08-05-2024Na ten moment nie mamy informacji kiedy wnioski będą dostępne. Gdy tylko pojawią się one do wypełnienia - poinformujemy o tym na naszej stornie ing.pl w zakładce "aktualności"
Każde zaświadczenie analizujemy indywidualnie. Nie możemy wykluczyć, że poprosimy o uzupełnienie wniosku o dodatkowe dokumenty.
08-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |