18-10-2020 20:35
Wymieniłem małżonce telefon na nowy jest problem z uruchomieniem aplikacji mobilnej ponieważ nie dochodzą kody weryfikacyjne.
Po rozmowie z konsultantem stwierdzono i kody są wysyłane kazano sprawdzić u operatora.Operator stwierdził iż tych SMS-ów u nich nie widać.Odesłano mnie znów do banku.Bank przekazał niby sprawę technikom i nic
19-10-2020 15:50
19-10-2020 21:25
Widzę, że swoje zapytanie odznaczyłeś jako rozwiązane. Czy udało się wyjaśniać problem z kodami, które nie docierają na wskazany numer telefonu?
W przypadku ING też bez klucza da się zalogować na konto bez użycia U2F - logując się przez aplikacje mobilną.
Brak mi słów na to jak ING zepsuło implementacje kluczy U2F i żeby normalnie korzystać z
... 30-05-2024Witam,
Od 1 czerwca b.r. wchodzi prawo weryfikacji zastrzeżenia pesel w kilku przypadkach.
Jeżeli mam zastrzeżony pesel, będę mógł w swoim koncie ING otworzyć sobie w aplikacji mobilnej konto OKO Bonus,