Odpowiedz

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Proszę, spróbuj odinstalować aplikację mobilną i zainstaluj ją jeszcze raz. Następnie zrestartuj telefon i ponownie zapłać kodem BLIK. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to w systemie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
MateuszF
Moderator
Moderator icon
540
120
12-04-2017
Wiadomość 11 z 19 (15 417 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Dziękuję Panie Mateuszu za odpowiedź, odinstalowywanie i czyszczenie aplikacji nie przyniosło oczekiwanych rezultatów. Problemem okazały się uprawnienia w ustawieniach telefonu, aplikacja miała zablokowaną możliwość pracy w tle co uniemożliwiało włączenie się aplikacji z funckją potwierdzenia płatności. Po włączeniu zezwolenia wszystko działa jak powinno. Pozdrawiam.
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszJanus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
03-11-2019
Wiadomość 12 z 19 (15 409 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

@BartoszJanus Dziękuję za Twoją informację i cieszę się, że wszystko działa już prawidłowo Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
540
120
12-04-2017
Wiadomość 13 z 19 (15 408 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Mi nie pomogło. Od kilku dni przestało się pojawiać okno z potwierdzeniem pin. Aplikacja miała i ma wszystkie uprawnienia. Przeinstalowanie nie pomogło, czyszczenie cache nie pomogło.
Odpowiedz
0 Lajków
soniq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
1
21-03-2018
Wiadomość 14 z 19 (15 098 wyświetleń)

Nie dzial BLIK

Witam

Po przepisaniu kodu Blik nie moga sie zalogowac

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jacekch
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
9
2
27-06-2018
Wiadomość 15 z 19 (15 167 wyświetleń)

Re: Nie dzial BLIK

Witaj,
rozumiem, że masz kłopot z potwierdzeniem płatności BLIK. 
Czy próbowałeś kliknąć w powiadomienie na ekranie telefonu (u góry ekranu) ,,Potwierdź płatność BLIK"? 
Wtedy automatycznie powinno pojawić się okno do potwierdzenia płatności.  

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 16 z 19 (15 076 wyświetleń)

Re: Problem z płatnością BLIK

Masz rację, że ekran potwierdzenia nie podnosi się od razu jak wcześniej. Aby móc potwierdzić transakcję BLIK, użytkownik powinien kliknąć w powiadomienie PUSH. 
Wkrótce udostępnimy aktualizację, która powinna naprawić ten kłopot. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 17 z 19 (15 063 wyświetleń)

Zmiana limitów w przelewach na telefon

witam,

Jeżeli już było, przepraszam. Chciałbym zmienić limity w sekcji "stałe przelewy na telefon".

Teraz domyślnie jest ustawione dzienny przelew na 1.000 zł i pojedynczy na 500 zł. Nie mam tutaj

możliwości zmiany limitów. Jest to możliwe ? Dzienne limity Blik zmieniłem.

pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Profundis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
20-11-2019
Wiadomość 18 z 19 (14 969 wyświetleń)

Re: Zmiana limitów w przelewach na telefon

Limity transakcyjne dla wypłat i płatności BLIKIEM możesz zmienić. Jednak limity dla przelewów na telefon są stałe - nie można ich edytować. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 19 z 19 (14 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Pół roku minęło, żaden problem nie został naprawiony… Czy możecie ruszyć dupę i naprawić aplikację?

1. Dalej są ***iane reklamy przed produktami, które posiadam
2. Gdy mam tylko jedno konto, powinno wej...

07-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Chcę skorzystać z kredytu na budowę domu energooszczędnego, więc dokument potwierdzający warunek jest niezbędny.
Jeśli kupujesz nowy/używany dom lub mieszkanie to musi Ci sprzedający dostarczyć takie ś...

06-05-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Zmartwiłeś mnie tą charakterystka energetyczną - ciekawe, czy to każdorazowo wymagany dokument, bo nic takiego nie otrzymałam od sprzedających i nie było o tym mowy z doradcą.

06-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy