Odpowiedz

Problem z aplikacją na nowym telefonie

Podczas próby uruchomients aplikacji na nowym telefonie, po wpisaniu loginu, peselu, kodu, pojawią się komunikat:
"Brak uprawnień do wykonania operacji"

Na starym telefonie aplikacja wciąż działa.
Jak wykonać poprawne parowanie aplikacji z telefonem? Już trzy razy ją odinstalowywałam i instalowałam ponownie.
Odpowiedz
0 Lajków
Justyna86S
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
10-07-2022
Wiadomość 1 z 2 (7 067 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją na nowym telefonie

Moje ING mobile możesz zainstalować na trzech zaufanych urządzeniach. W pierwszej kolejności zaloguj się do bankowości internetowej przez przeglądarkę internetową. Następnie ponownie spróbuj przejść proces aktywacji aplikacji mobilnej. Jeśli w dalszym ciągu będziesz miała problem, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Przez społeczność nie mam możliwości sprawdzenia informacji po naszej stronie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
235
45
11-02-2020
Wiadomość 2 z 2 (7 024 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Wakacje kredytowe

Czy będę mógł pomniejszyć dochód o wysokość alimentów które place składając wniosek o wakacje kredytowe?
Brakuje mi 2% do spełnienia warunku o wysokości raty wynoszącej 30% dochodu z 3 miesiecy

01-05-2024
Re.: Analiza wniosku

Hej nie poszłam, bo na infolini powiedzieli mi że nie ma sensu, żebym.złożyła reklamacje, co uczyniłam w aplikacji.

01-05-2024
Re: OKO BONUS a wymiana dowodu osobistego

Mając ważny dokument tożsamości możesz śmiało korzystać z naszej oferty. Dopiero w momencie jeśli dowód straci ważność, to nie założysz nowego produktu Emotikon: Szczęśliwy 

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy