04-08-2019 21:10
06-08-2019 08:58
Pracujemy nad taką funkcjonalnością. Jak tylko będziemy znali termin wdrożenia, damy Wam znać.
20-09-2019 20:35
Rozumiem, że wdrożenie jest planowane na listopad?
21-09-2019 21:08
Nie potwierdzamy, nie zaprzeczamy
Na pewno damy znać, gdy będziemy mieli pewną informację.
13-11-2019 20:07
14-11-2019 20:11
Faktycznie, w nowej Tabeli Opłat i Prowizji (ważnej od 29 listopada 2019 r.) jest pozycja związana z prośbą o przelew BLIK. O dokładnej dacie uruchomienia tej opcji będziemy jeszcze informować. Uzależnione jest to od operatora rozliczeń BLIK oraz pozostałych banków korzystających z BLIK. Zachęcamy do zaglądania na naszą stronę i śledzenie Aktualności.
20-12-2019 08:54
27-12-2019 13:00
Na ten moment nie możemy podać Wam jeszcze szczegółów. Zapewniamy jednak, że pracujemy nad jej wdrożeniem.
07-01-2020 16:12
08-01-2020 15:42
Cały czas pracujemy nad tym tematem Niestety nie znamy jeszcze przybliżonej daty. Jeśli coś się zmieni - damy znać.
Witam,
jak w temacie. Od soboty 28 kwietnia nie jestem w stanie wykonać przelewu na telefon. Po wypełnieniu danych i potwierdzeniu pojawia się komunikat - Nieoczekiwany błąd serwera. Czy są jakieś prob
... 29-04-2024Zgodnie z postanowieniami umowy kredytowej okres obowiązywania stałej stopy wynosi 60 miesięcy i nie ulega przedłużeniu. Na mocy art. 73 ust. 10 ustawy z dnia 07.07.2022r. o finansowaniu społecznościo
... 29-04-2024