19-12-2022 22:18
Potwierdzam, problem występuje nadal. Błagam, zróbcie coś z tym...
A na początek zacznijcie od zaprzestania polecania ludziom w odpowiedziach na Google Play żeby "wyczyścili cache, albo zainstalowali apkę od nowa, na pewno pomoże", jest to strasznie denerwujące.
26-01-2023 08:00
Samsung S20, android 13. Podczas załączania apilkacji ING po zalogowaniu mam biały ekran z wirującym kółkiem, mogę czekać nawet kilka minut i nic. Ani cofnąć strzałką, tylko porzucić aplikację. Ponowna próba logowania po jakimś czasie, podobnie. Jedyna metoda, jak muszę wykonać jakiś przelew, to RESTART smartfonu. Optymalizacja także nie pomaga. Czyściłem cache, odinstalowałem i zainstalowałem ponownie i dalej słabo. Co najlepsze, Samsung S9, android 10 - aplikacja śmiga.
27-01-2023 08:24
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Przekażemy zgłoszenie do działu technicznego.
27-01-2023 15:06 | Edytowano: 27-01-2023 15:08
Zgłosiłem reklamacje telefonicznie. Czekam.
Pytanie do poprzedników forum. Czy poradziliście sobie z problemem?
30-01-2023 09:40
30-01-2023 11:27
Potwierdzam, u mnie jest to samo. Mam Samsunga s 10E wersja systemu Android 12. Aplikacja chodzi bardzo wolno, jest to mega denerwujące. Zgłosiłam dzisiaj reklamację telefonicznie.
31-01-2023 11:32
Prosimy, zgłoście nam ten kłopot przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.
31-01-2023 13:07
04-02-2023 19:32 | Edytowano: 04-02-2023 19:33
04-02-2023 20:26
Aktualizacja do wersji 4.9.0 na Androidzie rozwiązała wszystkie problemy, polecam zainstalowanie
Jak to się ma do RODO? Jaka jest podstawa prawna udostępniania tych danych?
O ile się nie mylę w Polsce kwestie realizowania przelewów reguluje m.in. ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatn
... 21-05-2024Cześć,
Mam pytanie odnośnie czasów procesowych w NWH (Nowy Wniosek Hipoteczny).
Wedle tego co znajduje się na stronie: https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy kolejność proce
... 21-05-2024