Odpowiedz

Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Dobry wieczór, dzisiaj w aplikacji przyszło mi powiadomienie o treści „Prosimy o potwierdzenie płatności w aplikacji mobilnej”. Problem w tym, że żadnej płatności nie dokonywałam. Zobaczyłam powiadomienie po 7 minutach, więc do transakcji żadnej nie doszło, ale i tak sama sytuacja mnie zaniepokoiła.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (2 000 wyświetleń)

Re: Powiadomienie o potwierdzeniu transakcji

Prosimy, skontaktuj się z nami w tej sprawie przez Czat w aplikacji lub zadzwoń +48 32 357 00 69. Sprawdzimy szczegóły w systemie.

Przez Forum nie mamy takiej możliwości.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (1 867 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Cieszymy się, że udało się sprawę wyjaśnić.

30-04-2024
Re.: Bankomat wciągnął moje pieniadze

pieniądze wrócili na konto dziękuje za szybką obsługę

30-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?

30-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy