Odpowiedz

Powiadomienia Push dla konta walutowego

Cześć,

Posiadam konto walutowe EUR,ale w aplikacji ING na Androidzie nie widzę opcji włączenia powiadmień Push dla tegoż konta. Dla formowego w PLN - jest taka możliwość. 

Czym to spowodowane, i czy planujecie udostępnić funkcjonalność Push dla WSZYSTKICH posiadanych kont?

DB

Odpowiedz
0 Lajków
webit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
6
29-10-2015
Wiadomość 1 z 6 (16 612 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push dla konta walutowego

[ Edytowane ]

 

 

obecnie powiadomienia PUSH dedykowane są tylko dla rachunów w PLN. Mamy jednak to na uwadze.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (16 581 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push dla konta walutowego

Jakieś plany wdrożenia tychże powiadomień? Na prawdę ten brak jest lekko itytujący :/

Odpowiedz
0 Lajków
webit
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
6
29-10-2015
Wiadomość 3 z 6 (13 172 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push dla konta walutowego

Nie mamy w planach na ten rok.

Rozwiązaniem może być podpięcie konta walutowego pod kartę VISA zbliżeniową. Dla karty VISA zbliżeniowej można ustawić powiadomienia PUSH.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
775
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 6 (13 121 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia Push dla konta walutowego

W jaki sposób można podpiąć karte zbliżeniowa pod konto walutowe? Czy wtedy będa widoczne uznania na koncie walutowym?
Odpowiedz
0 Lajków
brzoskwa
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-03-2018
Wiadomość 5 z 6 (10 433 wyświetleń)

Re: Re.: Powiadomienia Push dla konta walutowego

@brzoskwa Wystarczy, że wejdziesz po zalogowaniu do Mojego ING w zakładkę Moje finanse > Visa Zbliżeniowa > Podłącz konta walutowe. Historia konta jest widoczna bezpośrednio na rachunku z którego wykonujesz płatności lub otrzymujesz uznania. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 6 (10 358 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Mam taki sam problem. Pojawił się po zainstalowaniu aplikacji ING i pozostał mimo jest trwałego odinstalowania. Zaczęło się właśnie od zapętlnego resetu aplikacji współistniejącego z serią dźwięków, c...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Z czasów procesowych dostępnych na stronie ING.
Aktualnie analizę liczy się od dnia kiedy bank poinformował o jej rozpoczęciu +24 dni robocze. Ale te czasy procesowe się zmieniają i tutaj rozczarowanie...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam,

Skąd macie informację kiedy powinna być skończona analiza dokumentów, my złożyliśmy wniosek bezpośrednio w banku 8.04.2024, do dnia dzisiejszego mamy status 2 analizujemy Twoje dokumenty, bez ża

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy