07-01-2024 16:23
08-01-2024 16:25
Odbiorcę do Przelewu na telefon BLIK wybierasz z listy kontaktów w swoim telefonie, w trakcie, kiedy zlecasz przelew.
Aplikacja Moje ING pokaże Ci tylko kontakty, do których możesz wysłać Przelew na telefon BLIK. Numer możesz też wpisać ręcznie.
Zgodę na dostęp do kontaktów w ramach przelewów na telefon BLIK ustawisz w aplikacji Moje ING.
Przejdź do ustawień BLIKA. Pod pozycją Numery do przelewów na telefon możesz wybierać z listy kontaktów w swoim telefonie możesz wybrać odpowiedni dla siebie wariant: Nie chcę z tego korzystać lub Chcę z tego korzystać.
Ja zlozylem wniosek 15marca. No i tez cisza. Platforma zakorkowana - taka odpowiedz banku. Tez caly czas na etapie 2/6. A od pare dni w ogole nie moge sprawdzic wniosek w Moim ING. Pisze ze nie pobran
... 07-05-2024Zgodnie z informacją decyzja powinna zostać podjęta dzisiaj. Tutaj nie jestem w stanie sprawdzić Twojego wniosku. W razie potrzeby napisz do nas w tej sprawie na czacie po zalogowaniu do Mojego ING.
07-05-2024