16-11-2016 10:54
Ok, super. To w takim razie czekam na aktualizację
16-11-2016 13:54 | Edytowano: 16-11-2016 13:55
@NataliaJ Dodam tylko, że nie tylko jest problem jeden login wiele urządzeń ale również wiele loginów jedno urządzenie. Jestem w takiej sytuacji, że mam rachunek osobisty (pierwszy login) i pełnomocnictwo do rachunku firmowego (drugi login). Zatem nie będę mógł skorzystać z funkcjonalności takich jak: stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem dla dwóch loginów na jednym urządzeniu. Czyli co ? ... muszę kupić drugie urządzenie aby móc korzystać z w/w funkcjonalności w kontekście firmy ???
22-11-2016 15:51 | Edytowano: 22-11-2016 16:48
@__arti W opisanej sytuacji można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Możesz np. logować się do swojego konta osobistego za pomocą aplikacji, tak, aby skorzystać z funkcjonalność, a poprzez przeglądarkę do konta firmowego do którego jesteś upoważniony.
22-11-2016 16:09
To skoro wszystko da się przez przeglądarkę to takie pytanie do moderatorskiego drim-timu - po kiego w ogóle uskuteczniacie cyrk pod tytułem 'aplikacja' (skoro to w sumie to samo)?
23-11-2016 18:18
23-11-2016 21:58
Z aplikacji korzystam, bardzo mi się podoba i w łatwy, szybki sposób można wykonać porządany przelew. Dla mnie rewelacyjna sprawa i pozwalająca w skuteczny sposób prowadzić firmowe sprawy.
Pozdrawiam, Kamil z Bieganie Uskrzydla
24-11-2016 09:14
1. Aplikacja wolno się ładuje
2. Gdzie zniknęły przelewy wzorcowe???
3. Czemu w historii odbiorca jest pogrubiony a tytuł płatności zmniejszony?
4. Czemu nie ma kwalifikacji transakcji po tytule, a tylko po odbiorcy? Transakcje wykonywane przez pośredników, a także np ręczne przelewy są źle klasyfikowane
5. Czy planowane jest logowanie odciskiem palca zamiast pinu?
24-11-2016 10:33
25-11-2016 09:01
1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje.
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5. Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.
25-11-2016 09:56
KamilaC pisze:1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje.
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5. Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.
Wytłuszczenie moje. Czyli jednak uznaliście, a nie "uznali liczni użytkownicy", których podobno pytaliście.
Ups....
Nawet jeśli posiadany przeze mnie aktualnie dowód osobisty jest ważny jeszcze ponad 30 dni?
Przecież Jest to mój aktualny dokument, więc nie rozumiem w czym problem - nie napisałem przecież że mój akt
... 29-04-2024Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.
Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o
... 29-04-2024