Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Mam nowego maila i nie mogę zalogować się do bankowosci internetowej

Odpowiedz
0 Lajków
Kaha78
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-09-2020
Wiadomość 1 z 2 (4 208 wyświetleń)

Re: Mam nowego maila i nie mogę zalogować się do bankowosci internetowej

Adres mejlowy możesz zaktualizować na naszej infolinii +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), natomiast nie powinien on blokować możliwości zalogowania się do Mojego ING. Czy możesz podać więcej szczegółów? Co dokładnie się dzieje, kiedy próbujesz się zalogować?


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 2 (4 132 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.

08-05-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Potwierdzam ING, odwaliliście fuszerkę i nie robicie nic, aby aplikację naprawić.
Powiadomienia przychodzą z ogromnym opóźnieniem, oczywiście pomijając te marketingowe…

08-05-2024
Re: Czas oczekiwania na kredyt

W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.

08-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy