Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Cześć. Mam Samsung Note 3. Stary z androidem 5, ale uwielbiam go. Czy będę jeszcze mogl korzystać z appki banku ing?

W tej chwili dostaję przy aktualizacji info ze appka banku nie jest zgodna z urządzeniem.
Można cos z tym zrobic? Pozdrawiam, Andrzej
Odpowiedz
0 Lajków
Andrzejku
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-02-2021
Wiadomość 1 z 7 (7 501 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

@Andrzejku Niestety... Emotikon: Smutny Aplikacja działa na Androidzie od wersji 7.0. Na swoim Samsungu wciąż możesz korzystać z Mojego ING poprzez logowanie na stronie internetowej. 


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 2 z 7 (7 460 wyświetleń)

Re.: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Mam to samo. W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
7
06-05-2021
Wiadomość 3 z 7 (7 088 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonach.

kmacon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
7
06-05-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 087 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

kmacon, odpowiedzieliśmy już na Twój post tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Aplikacja-mobilna/Aplikacja-Android-5-0/m-p/32584#M3784. Zachęcam do kontynuowania dyskusji w jednym wątku 😉


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 5 z 7 (7 021 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Moja mama ma podobny problem. Czy logując się do ING w Chrome, nie będzie miała problemu z korzystaniem z blika?
Odpowiedz
0 Lajków
BrodaWawa
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
04-09-2021
Wiadomość 6 z 7 (5 712 wyświetleń)

Re: Android 5 - brak zgodnosci z urządzeniem

Kod BLIK możesz pobrać i potwierdzić płatność tylko w aplikacji mobilnej. Po zalogowaniu przez przeglądarkę mobilną ta usługa nie będzie dostępna. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 7 z 7 (5 257 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy