O MateuszF

120 Polubień
188 Rozwiązań
543 Postów
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wirtualna karta platnicza dla biznesu

Dziękuje za zainteresowanie naszą ofertą. Obecnie nie mamy jednak takiej karty dla klienta biznesowego.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Bankomat wciągnął moje pieniadze

Przepraszam za kłopot. Przekazałem prośbę o przyspieszenie tej sprawy do odpowiedniego zespołu.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Usługa Visa Mobile została zamknięta...

Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Czy w kosztorysie na budowę domu muszę zaznaczyć garaż ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na d

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na rozbudowę nieruchomości

Nie ma możliwości aneksowania umowy w obrębie zmiany (czy dodania) celu kredytowania. Istnieje natomiast możliwość złożenia wniosku o kolejne zobowiązanie.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowe konta w ING

Nasza karta wielowalutowa działa dla tych 3 walut. Transakcje w innych walutach z karty Visy są rozliczane przez organizację płatniczą Visa z danej waluty na złotówki. Kalkulator transakcji walutowych znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica

8
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np

...
1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Mam nadzieję, że kłopot z wpłatą udało się już wyjaśnić. W przypadku dodatkowych kwestii zapraszam Cię do kontaktu z naszym czatem w Moim ING Emotikon: Szczęśliwy

3
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Przelew na telefon BLIK - wyższe limity

Przekazałem Wasze opinie do odpowiedniego zespołu. Prosimy o cierpliwość.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Błąd z przelewem na telefon z opcji odbiorcy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Sprawdzimy to.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Blokada konta - przeciwdziałanie terroryzmowi

Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości w Moim ING, którą od nas dostałaś. Proszę, zapoznaj się z nią, a w przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na czacie w Moim ING.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Proszę, kłopoty związane z działaniem Mojego ING zgłoś nam przez czat w bankowości internetowej lub na naszej infolinii pod numerem 32 357 00 69. 

10
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie

Dziękujemy za informację. Przepraszamy za kłopot i  mamy nadzieję, że specjaliści szybko zakończą Twoje zgłoszenie. Tutaj niestety nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zlecenie stałe - Przelew podatkowy

Nie mamy takiej funkcjonalności ze względu na niewielkie zainteresowanie takim rozwiązaniem. Póki co nie planujemy zmian w tym zakresie. Swoje zainteresowanie wprowadzeniem takiego rozwiązania prześlij nam również przez czat w Moim ING. Specjaliści zapiszą Twoją sugestię.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zapytania kredytowe

Prosimy, zgłoś nam to przez czat w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 69. Specjaliści przyjmą odpowiednią dyspozycję i będziemy to wyjaśniać.

1
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Zmiany w prowizjach -

Przekazałem Twoją opinię o zmianie Tabeli Opłat i Prowizji do odpowiedniego zespołu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: płatności cykliczne za usługi google

Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ing w " Mój sejf" android 14

Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny a zdolność kredytowa kierowca ce

Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku i to oni mogą przekazać Ci szczegółowe informacje w tej sprawie. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Wiszące powiadomienie `1`

Zgłoś nam tę sprawę na czacie dostępnym w bankowości - zgłosimy Twój przypadek do działu technicznego celem weryfikacji.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

@poktam Dziękujemy za Twoją opinię w tej kwestii. Planujemy również prace w tym obszarze, natomiast nie możemy jeszcze podać żadnych terminów.

0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Re: Problem z założeniem konta przez aplikację

W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki.  Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w s

...
0
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎12-04-2017 16:52
Data ostatnich odwiedzin ‎15-05-2024 13:24
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 543
Łączna liczba otrzymanych Lajków 120
Posty, które lubię