Re: Problem z przelewem na telefon BLIK - błąd serwera
Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
Przez forum nie mamy możliwości sprawdzić danych związanych z Twoją kartą w systemie bankowym. Napisz do nas w tej sprawie jutro na czacie w Moim ING i sprawdzimy to dla Ciebie. Specjaliści są również dostępni pod numerem 32 357 00 12.
Re: Czy w kosztorysie na budowę domu muszę zaznaczyć garaż ?
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów i pożyczek hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się na stronie https://www.ing.pl/ wybierając Kontakt (na dole strony) -> Umów spotkanie. Z dostępnych opcji polecam wybór spotkania wideo, na którym możesz porozmawiać z dowolnego miejsca, nie tracąc czasu na d
Nie ma możliwości aneksowania umowy w obrębie zmiany (czy dodania) celu kredytowania. Istnieje natomiast możliwość złożenia wniosku o kolejne zobowiązanie.
Nasza karta wielowalutowa działa dla tych 3 walut. Transakcje w innych walutach z karty Visy są rozliczane przez organizację płatniczą Visa z danej waluty na złotówki. Kalkulator transakcji walutowych znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-za-granica
Uznanie warunkowe to sytuacja, w której wpłacamy pieniądze na Twoje konto, jeszcze zanim rozpatrzymy reklamację. Dzięki temu masz do dyspozycji pieniądze, a my mamy czas, by spokojnie wyjaśnić Twoją sprawę. W odpowiedzi na zgłoszenie znajdziesz informację, do kiedy udostępnimy pieniądze na Twoim koncie więc wydaje mi się, że nie wygląda to tak źle. Zdarza się, że musimy wydłużyć reklamację, gdy np
Wszystkie informacje znajdują się w wiadomości w Moim ING, którą od nas dostałaś. Proszę, zapoznaj się z nią, a w przypadku dodatkowych pytań napisz do nas na czacie w Moim ING.
Re: Re.: Wplatomat zatrzymał pieniądze bez księgowania na koncie
Dziękujemy za informację. Przepraszamy za kłopot i mamy nadzieję, że specjaliści szybko zakończą Twoje zgłoszenie. Tutaj niestety nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym.
Nie mamy takiej funkcjonalności ze względu na niewielkie zainteresowanie takim rozwiązaniem. Póki co nie planujemy zmian w tym zakresie. Swoje zainteresowanie wprowadzeniem takiego rozwiązania prześlij nam również przez czat w Moim ING. Specjaliści zapiszą Twoją sugestię.
Przepraszamy za kłopot związany z cyklicznymi płatnościami. Tutaj nie jesteśmy w stanie tego sprawdzić. Proszę, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to i w razie potrzeby przekażemy zgłoszenie do odpowiedniego zespołu.
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING lub zadzwoń do nas na numer 32 357 00 69. Specjaliści przekażą Twoje zgłoszenie do odpowiedniego zespołu i postaramy się to sprawdzić.
Re: Kredyt hipoteczny a zdolność kredytowa kierowca ce
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku i to oni mogą przekazać Ci szczegółowe informacje w tej sprawie. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole strony) -> Skontaktuj się -> Spotkania ze specjalistą ING. Możesz również
W tej sytuacji musisz raz jeszcze podejść do naszej placówki. Specjaliści sprawdzą Twoje dane i to jakie produkty lub upoważnienia do innych produktów jeszcze posiadasz. Po zamknięciu wszystkich produktów i upoważnień łącznie z dostępem do np. bankowości internetowej po 14 dniach (po najbliższym weekendzie po tym czasie) będziesz mógł otworzyć konto zdalnie. Przez Społeczność ING nie jesteśmy w s