Odpowiedz

Cześć ING.

Ciągle i niezmiennie zaskakuje mnie okno potwierdzania transakcji kartą płatniczą (załącznik) - może poproście kogoś z UX, żeby na to zerknął. Chodzi przede wszystkim o opis przycisków - Zakończ i Akceptuj.

W kontekście procesu w którym na kolejnych ekranach przechodzi się przez kroki transakcji, Zakończ i Akceptuj ma IDENTYCZNE znaczenie.

Początkowo klikałem w zakończ co oczywiście odrzuca transakcję. Po kilku frustracjach wreszcie zapamiętałem sobie - "klikaj w Akceptuj"

Dodatkowo wygląd tego jest jakiś passe, maleńkie okienko na pustej stronie - gdyby nie SSL podejrzewałbym, że to jakiś scam.

ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 2 (48 276 wyświetleń)

Re.: UX w ING

Na logikę przyjęło się, że "zakończ" to "Anuluj" i chyba wszystko byłoby jasne.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (46 909 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Hej. Czy ktoś czyta to co tu sie pisze. Bankomaty w kilka dni okradły mnie z 5 tyś. Pilnie potrzebuje tych pieniędzy. Prosze o pomoc.

11-05-2024
Re.: Czas oczekiwania na kredyt

No a ja dostałem decyzję wczoraj. Też krok przeskoczył na 6/6, tylko decyzja negatywna bez podania przyczyny. 2 miesięcy bezsensownego oczekiwania. Już nie złożę tam nigdy wniosku hipotecznego.

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy