20-02-2024 14:31
21-02-2024 10:03
Dzień dobry,
skontaktuj się w tej sprawie z specjalistą, który przyjmował Twój wniosek, aby sprawdzić te informacje.
Możesz także skontaktować się z nami na czacie w Moim ING lub pod numerem 32 357 00 57. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
21-03-2024 21:04 | Edytowano: 21-03-2024 21:05
Dzień dobry,
Czy udało się Panu otrzymać decyzję?
22-03-2024 15:30
22-03-2024 16:51
25-03-2024 08:37
25-03-2024 08:50
25-03-2024 12:39
28-03-2024 11:18
Dzień dobry,
Czy ma już Pani decyzję?
Ja złożyłam wniosek 6.03, od 8.03 jest w analizie. Nie proszono mnie o dodatkowe dokumenty, miałam operat zewnętrzny, 19.03 ING sprawdzał mnie w BIK i nadal beż żadnych update'ów i zastanawiam się jak status wniosków złożonych wcześniej.
Pozdrawiam
28-03-2024 12:01 | Edytowano: 28-03-2024 12:03
Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Informacje o procesie zawieszenia spłaty wkrótce udostępnimy na stronie banku. Na ten moment nie można jeszcze składać wniosków
10-05-2024Cześć,
Często korzystam z funkcji "Analiza wydatków" w bankowości internetowej. Niestety jedyne możliwe zakresy dat, które można wybrać z listy rozwijanej to "Mój miesiąc", "Poprzedni miesiąc", "Ostat
... 10-05-2024