Odpowiedz

Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Szanowni Państwo. 

 

Po raz kolejny zwracam się z prośbą, aby zrobić coś z odświeżaniem listy transakcji po zrealizowaniu paczki przelewów. Sytuacja jest kuriozalna i jak już to ująłem uwłaczająca dla przedsiębiorców.

 

Dodatkowo mam wrażenie, że jest jakieś niezrozumienie sytuacji ze strony ING, zatem przedstawiam dokładny scenariusz replikacji problemu.

 

Tło: mamy konto firmowe, z którego chcemy zlecić paczkę przelewów, na którym mamy np 10000

 

1) dodajemy paczkę przelewów na sumę 4000

2) zatwierdzamy paczkę przelewów 

3) na liście paczek przelewów paczka ma przycisk odśwież, można kliknąć, jeśli się zrealizuje status zmienia się poprawnie

4) przechodzę na historię transakcji - po transakcjach z paczki ani śladu

5) patrzę na stronę początkową, na stany kont, salda - wszędzie mam 10000 - czemu? powinno być 6000!

6) zlecam przelew ręczny na 1000, przechodzę do formularza - pokazuje mi stan konta 10000 - czemu? powinno być 6000!

7) zatwierdzam przelew

8) dzieje się magia - w historii pojawiają się transakcje z paczki, stan nagle aktualizuje się do 5000

 

Sytuacja występująca w punktach 4, 5 i 6 jest niepoprawna, myląca, szczególnie jeśli przedsiębiorca chce realizować kolejne przelewy, paczki albo najzwyczajniej sprawdzić status wysłanych właśnie transakcji.

 

Można to naprawić poprzez wylogowanie się i zalogowanie ponownie, ale na Boga - to jakieś średniowiecze uderzające w godność ludzką!

 

ING, naprawcie to wreszcie!

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 1 z 5 (5 039 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Kolejny miesiąc, kolejne paczki przelewów i żadnych zmian.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (4 225 wyświetleń)

Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Chcesz zmian? Zmień bank Emotikon: Mrugający Przecież ING "słucha" użytkowników, czego dobitnym przykładem jest ten potworek pt. aplikacje bankowa.
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 3 z 5 (4 219 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

Dziękujemy bardzo za zgłoszenie, nasi specjaliści przyjrzą się temu i zaplanujemy potrzebne działania.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
88
13
03-03-2023
Wiadomość 4 z 5 (3 372 wyświetleń)

Re: Re.: Odświeżanie listy transakcji po raz kolejny

To trwa od lat, więc puste słowa nic nie pomogą. Problem jest za duży dla ING. Choć mam wrażenie, że lata temu tego problemu nie było. No ale zaczęły się zmiany na cukierkowatą grafikę. Że o rezygnacji z Sidomy nie wspomnę.

Odpowiedz
0 Lajków
vw06
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
5
28-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 362 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że

...

12-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy