Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Trochę czasu już minęło od wprowadzenia nowej wersji aplikacji, było kilka aktualizacji, a szybkie przelewy z konta firmowego na osobiste dalej nie działają, nie da się ustawić jako konto źródłowe konto firmowe, czyli nie można robić szybkich przelewów z konta firmowego.

Znalazłem, w jakiś poście, że to teraz działa tylko z konta oszczędnościowego, z drugiej strony na Waszych stronach w opisie aplikacji jest informacja: W aplikacji Moje ING mobile możesz bez logowania przelewać pieniądze pomiędzy swoimi kontami, także pomiędzy kontami osobistymi, a firmowymi. Możesz wybrać kwoty: 50, 100, 200 lub 500 zł.

W związku z tym mam pytanie do ING, czy pracujecie nad tym i jest szansa, że ta funkcja będzie działać w najbliższej przyszłości w taki sposób?

Proszę o udzielenie konkretnej odpowiedzi, jak ta funkcja działa / będzie działać / powinna działać w nowej wersji aplikacji.

 

Pozdrowienia dla Wszystkich tęskniących za starą wersją aplikacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
6
17-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (1 730 wyświetleń)

Re: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Aktualnie nie ma możliwości zlecić takiego przelewu szybkiego, o którym piszesz. Ta funkcjonalność była dostępna w starym wyglądzie. Pracujemy nad tym, aby udostępnić ją również i w nowym i jest szansa, że taka opcja się pojawi. Przekazałem Twoją opinię do odpowiedniego zespołu, natomiast nie mamy teraz więcej informacji w tym temacie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
541
120
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (1 665 wyświetleń)

Re: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

W takim razie będę cierpliwie czekał, na przywrócenie szybkich przelewów z konta firmowego na osobiste.

I będę się przypominał, gdyby to się przeciągało.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
AndroS
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
6
17-11-2023
Wiadomość 3 z 4 (1 570 wyświetleń)

Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta oszczędnościowego zamiast z firmowego a nie było ostrzeżenia że to się zmieni. A to już jest nieuczciwe wobec klienta bo "przejadałem" nieświadomie oszczędności.

Teraz muszę się logować, wybierać konto, wpisywać ręcznie kwotę i dużo więcej razy klikać. Zajmuje dużo czasu i uwagi.

Po tej zmianie aplikacja mi nie daje żadnej wygody, tylko utrudnia życie.

Odpowiedz
0 Lajków
kargul_x
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-04-2024
Wiadomość 4 z 4 (490 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej

Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r

...

11-05-2024
Re.: Awaria bankomatu, brak reakcji banku od 2 tyg i awaria Wpłatomatu

Hej. Czy ktoś czyta to co tu sie pisze. Bankomaty w kilka dni okradły mnie z 5 tyś. Pilnie potrzebuje tych pieniędzy. Prosze o pomoc.

11-05-2024
Re.: Czas oczekiwania na kredyt

No a ja dostałem decyzję wczoraj. Też krok przeskoczył na 6/6, tylko decyzja negatywna bez podania przyczyny. 2 miesięcy bezsensownego oczekiwania. Już nie złożę tam nigdy wniosku hipotecznego.

11-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy