Awarii czy też prac serwisowych obecnie nie prowadzimy. Nie jestem w stanie pomóc tutaj. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Skierujemy Cię wówczas do specjalisty z zakresu funduszy, który postara się pomóc.
Znajdziesz stałe zlecenie wchodząc na zakładkę Usługi - Zaplanowane i cykliczne płatności i tam wybierasz Stałe zlecenia. Jest osobna pozycja z takimi zleceniami. Po kliknięciu na dane stałe zlecenie możesz je usunąć lub edytować.
Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ważna kwestia dla naszych klientów. Nie ignorujemy zapytań w tej sprawie. Jeśli tylko będzie taka opcja dostępna, to na pewno o niej poinformujemy.
Re: Brak klawiatury ekranowej przy logowaniu z laptopa z ekranem dotykowym
Nie ma możliwości, aby wymusić pokazywanie się klawiatury ekranowej. Tak jak wspominałeś, jeśli urządzenie ma ekran dotykowy, to nie pojawia się ta klawiatura, bez względu czy do urządzenia są podpięte inne urządzenia czy monitory.
Prosimy o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zanotujemy wówczas zgłoszenie celem wyjaśnienia opisanej sytuacji. Nie znając szczegółów nie jesteśmy w stanie się odnieść do przedstawionej sprawy.
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowe i potrzebujesz pieniędzy w ważnym celu. Skierowałam prośbę do działu, który zajmuje sie tego typu zgłoszeniami o maksymalne przyspieszenie odpowiedzi. Jeśli chodzi o te urządzenia, to jeśli widzimy, że często dochodzi do awarii czy też jest dużo zgłoszeń, to staramy się je wymieniać. Mam nadzieję, że mimo tej
Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.
Podejrzewam, że jest to próba płatności kartą. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy kto próbuje pobrać tę kwotę i przekażemy dalsze informacje.
Przykro mi, ze napotkałeś kłopot. Staramy się, aby przywrócić pełne działanie bankowości Moje ING dla wszystkich klientów w możliwie szybkim czasie, Przepraszamy za utrudnienia
Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przesłałam prośbę z numerem Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.
Przykro nam, że tak sądzisz. Jako bank traktujemy wszystkich klientów w taki sam ważny dla nas sposób. Jednak niektóre procesy dotyczą tylko konkretnych produktów. W przypadku mediacji istotny jest cel na jaki zobowiązanie hipoteczne zostało przeznaczone, ponieważ dotyczą one tylko kredytów hipotecznych przeznaczonych na cel mieszkaniowy.
Re: Zasady rozliczenia karty kredytowej w przypadku blokady środków
Odsetki liczymy dopiero od rozliczonej transakcji. Czyli dopiero, jeśli w sierpniu otrzymamy rozliczenie, jak zakończy się cykl rozliczeniowy, w którym jest ta transakcja, będziesz miał 21 dni na spłatę. Jeśli uregulujesz tę transakcję w tym czasie - odsetki od płatności anulujemy.
Hotel najprawdopodobniej nałoży blokadę tak jak pisałeś, po to, aby sprawdzić, czy karta istnieje i czy mogą ją ob
Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść.
Przykro mi, że wydarzyła się taka sytuacja. Rozumiem, że jest ona dla Ciebie bardzo stresująca. W każdym takim przypadku staramy się odpowiadać szybciej niż jest to określone w zgłoszeniu. Dodatkowo prześlę prośbę o szybkie rozpatrzenie do odpowiedniego działu. Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia.
Funty brytyjskie możesz wypłacić bezpośrednio w Punkcie Obsługi Kasowej. Jeśli planujesz wypłatę do 1 000 GBP, to nie musisz tego nam wcześniej zgłaszać. Jeśli interesuje Cię wypłata większej kwoty, to wymaga to zgłoszenia. Skontaktuj się z nami do godziny 11:00 na dwa dni robocze przed wypłatą. Możesz to zgłosić:
- samodzielnie w Moje ING ( w zakładce Kontakt i pomoc wpisz hasło "awizacja gotówki
Specjalny algorytm bankowy weryfikuje czy dla danej transakcji wysłać dodatkowe potwierdzenie czy też nie. Może zdarzyć się sytuacja, że poprosimy Cię również o kod sms dla przelewu, który wykonujesz co miesiąc.
Przy kredycie na budowę domu są dwa warunki dotyczące bodowy:
1. potwierdzenie zakończenia budowy / oddania do użytkowania i tu potrzebne jest potwierdzenie złożenia dokumentów do PINB lub ostateczna decyzja na użytkowanie 2. rozliczenie inwestycji – do zakończenia tego warunku nie wystarczy stan deweloperski, jeżeli kredyt był udzielony na wybudowanie nieruchomości pod klucz – potrzebne będą zdję