O MagdalenaD

MagdalenaD
61 Polubień
119 Rozwiązań
314 Postów
Re: Brak połączenia

Awarii czy też prac serwisowych obecnie nie prowadzimy. Nie jestem w stanie pomóc tutaj. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING. Skierujemy Cię wówczas  do specjalisty z zakresu funduszy, który postara się pomóc.

 

 

1
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: zmiana stałego zlecenia w MOje ING

Znajdziesz stałe zlecenie wchodząc na zakładkę Usługi - Zaplanowane i cykliczne płatności i tam wybierasz Stałe zlecenia. Jest osobna pozycja z takimi zleceniami. Po kliknięciu na dane stałe zlecenie możesz je usunąć lub edytować. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Tryb ciemny

Zdajemy sobie sprawę, że jest to bardzo ważna kwestia dla naszych klientów. Nie ignorujemy zapytań w tej sprawie. Jeśli tylko będzie taka opcja dostępna, to na pewno o niej poinformujemy. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Zakończyliśmy stałe zlecenie - błędna informacja

Dziękujemy za wszystkie sugestie i opinie, przekazaliśmy je do odpowiedniego działu.

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Brak klawiatury ekranowej przy logowaniu z laptopa z ekranem dotykowym

Nie ma możliwości, aby wymusić pokazywanie się klawiatury ekranowej. Tak jak wspominałeś, jeśli urządzenie ma ekran dotykowy, to nie pojawia się ta klawiatura, bez względu czy do urządzenia są podpięte inne urządzenia czy monitory. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Usunięcie zapytania kredytowego

Prosimy o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zanotujemy wówczas zgłoszenie celem wyjaśnienia opisanej sytuacji. Nie znając szczegółów nie jesteśmy w stanie się odnieść do przedstawionej sprawy. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Awaria modułu wpłat Planet Cash

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Rozumiem, że nie jest to dla Ciebie komfortowe i potrzebujesz pieniędzy w ważnym celu. Skierowałam prośbę do działu, który zajmuje sie tego typu zgłoszeniami o maksymalne przyspieszenie odpowiedzi. Jeśli chodzi o te urządzenia, to jeśli widzimy, że często dochodzi do awarii czy też jest dużo zgłoszeń, to staramy się je wymieniać. Mam nadzieję, że mimo tej

...
2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Zablokowana karta przez płatnosci w rupi indyjskiej

zadzwoń proszę na naszą infolinię kart pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy Twoją kartę i sprawdzimy czy mamy możliwość jej odblokowania. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Błąd dla iOS 17

Zostało to zgłoszone do Apple. Problem jest globalny i nie dotyczy wyłącznie naszej aplikacji, a wszystkich aplikacji korzystających z oficjalnej biblioteki yubico na urządzenia mobilne z IOS.

7
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny - dochód ze spółki z o.o. - mianowanie/powołanie

Nie akceptujemy dochodu z mianowania, powołania w spółce z.o.o. Musiałbyś osiągać dochód z umowy o prace.

 

Akceptujemy: 
- umowę o pracę 
- dochód z działalności gospodarczej pod warunkiem, że działalność jest aktywna i prowadzona od co najmniej 24 miesięcy.

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: K@rta Wirtualna w Google Wallet lub Revolut

Dziękujemy za Twoją opinię. Nie zmieniło się nic od naszej ostatniej odpowiedzi

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Moje ING po otwarciu każe się logować

Spróbuj zainstalować aplikację od nowa i napisz czy to pomogło. 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Jak sprawdzić co to za przelew

Podejrzewam, że jest to próba płatności kartą. Napisz proszę do nas na czacie w Moim ING lub zadzwoń na infolinię 32 357 00 69. Sprawdzimy kto próbuje pobrać tę kwotę i przekażemy dalsze informacje.

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: ING znowu leży...

Przykro mi, ze napotkałeś kłopot. Staramy się, aby przywrócić pełne działanie bankowości Moje ING dla wszystkich klientów w możliwie szybkim czasie, Przepraszamy za utrudnienia

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Kredyt hipoteczny na nieuregulowanym gruncie

Tak Emotikon: Szczęśliwy Nasza odpowiedź jest nadal aktualna. 

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Prosimy o cierpliwość. Przesłaliśmy już wiadomość do odpowiedniej jednostki

4
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat wciągnął pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Przesłałam prośbę z numerem Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu. Postaramy się odpowiedzieć najszybciej jak to będzie możliwe.

10
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Gdzie są bankomaty realizujące wypłaty euro?

Listę urządzeń obsługujących walutę euro na bieżąco aktualizujemy na naszej stronie https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&filter=euro

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Pożyczka hipoteczna indeksowana CHF

Przykro nam, że tak sądzisz. Jako bank traktujemy wszystkich klientów w taki sam ważny dla nas sposób. Jednak niektóre procesy dotyczą tylko konkretnych produktów. 
W przypadku mediacji istotny jest cel na jaki zobowiązanie hipoteczne zostało przeznaczone, ponieważ dotyczą one tylko kredytów hipotecznych przeznaczonych na cel mieszkaniowy. 
 

0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Zasady rozliczenia karty kredytowej w przypadku blokady środków

Odsetki liczymy dopiero od rozliczonej transakcji. Czyli dopiero, jeśli w sierpniu otrzymamy rozliczenie, jak zakończy się cykl rozliczeniowy, w którym jest ta transakcja, będziesz miał 21 dni na spłatę. Jeśli uregulujesz tę transakcję w tym czasie - odsetki od płatności anulujemy. 

 

Hotel najprawdopodobniej nałoży blokadę tak jak pisałeś, po to, aby sprawdzić, czy karta istnieje i czy mogą ją ob

...
0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Brak ekranu "przed zalogowaniem"

Ze swojej strony mogę obecnie zaproponować ponowną instalację aplikacji, całkiem od nowa. Jeśli kłopot będzie nadal występował, to proszę o kontakt z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Zapytamy Cię wówczas o potrzebne dane i zanotujemy zgłoszenie techniczne, aby specjalista odpowiadający za działanie Mojego ING mógł się do tego odnieść. 

4
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Re.: Wpłatomat zabrał moje pieniadze

Przykro mi, że wydarzyła się taka sytuacja. Rozumiem, że jest ona dla Ciebie bardzo stresująca. W każdym takim przypadku staramy się odpowiadać szybciej niż jest to określone w zgłoszeniu. Dodatkowo prześlę prośbę o szybkie rozpatrzenie  do odpowiedniego działu. Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. 

1
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Gotówka

Funty brytyjskie możesz wypłacić bezpośrednio w Punkcie Obsługi Kasowej. Jeśli planujesz wypłatę do 1 000 GBP, to nie musisz tego nam wcześniej zgłaszać. Jeśli interesuje Cię wypłata większej kwoty, to wymaga to zgłoszenia. Skontaktuj się z nami do godziny 11:00 na dwa dni robocze przed wypłatą. Możesz to zgłosić:

- samodzielnie w Moje ING ( w zakładce Kontakt i pomoc wpisz hasło "awizacja gotówki

...
0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: Potwierdzenia przelewów smsem

Specjalny algorytm bankowy weryfikuje czy dla danej transakcji wysłać dodatkowe potwierdzenie czy też nie. Może zdarzyć się sytuacja, że poprosimy Cię również o kod sms dla przelewu, który wykonujesz co miesiąc.

2
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Re: zakończenie budowy a wpisy do książki budowy

Przy kredycie na budowę domu są dwa warunki dotyczące bodowy:

1. potwierdzenie zakończenia budowy / oddania do użytkowania  i tu potrzebne jest potwierdzenie złożenia dokumentów do PINB lub ostateczna decyzja na użytkowanie
2. rozliczenie inwestycji – do zakończenia tego warunku nie wystarczy stan deweloperski, jeżeli kredyt był udzielony na wybudowanie nieruchomości pod klucz – potrzebne będą zdję

...
0
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎04-09-2015 16:24
Data ostatnich odwiedzin ‎08-05-2023 07:46
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 314
Łączna liczba otrzymanych Lajków 61
Posty, które lubię