w tej kwestii, prosimy o kontakt z naszymi specjalistami - na czacie lub infolinii: 32 357 00 65. Specjaliści dostępni są od 8:00 - 18:00 w dni robocze i od 8:00 - 16:00 w soboty.
Re: Nie działa składanie wniosków o nowe konto Direct
Cześć,
jeśli masz już konto w naszym banku lub inny produkt, to nowe konto założysz w aplikacji bądź bankowości - po zalogowaniu. W sytuacji, gdy jeszcze nie korzystasz z naszych usług, to konto faktycznie możesz założyć przez wniosek na stronie lub w aplikacji. Proszę, daj znać, czy kłopot nadal występuje.
Re: Blokada konta prywatnego z powodu braku wypełnienia oświadczenia o przeciwdziałaniu terroryzm...
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak tutaj nie mogę sprawdzić szczegółów Twojej sprawy. Prosimy, podaj numer zgłoszenia. Przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie.
Re: Lokata z funduszem - brak środków na funduszu.
Faktycznie tak jest, że pieniądze na funduszu nie są od razu widoczne. Lokata zakłada się automatycznie, natomiast część funduszowa jest przekazywana na wybrany przez klienta fundusz i taka dyspozycja jest realizowana od 4 do 7 dni roboczych. Jeżeli nie minęło jeszcze te minimum 4 dni, to nie widać tych pieniędzy na funduszu, ponieważ trwa wycena jednostek uczestnictwa przez Towarzystwo Funduszy.
chciałabym Ci pomóc, jednak niestety, nie sprawdzimy takich szczegółów. W tej sytuacji, konieczna będzie wizyta w oddziale banku. Specjaliści sprawdzą to dla Ciebie.
Re: Wniosek o kredyt hipoteczny - wprowadzenie konsumenta w błąd i żądanie nieistniejących dokume...
Proszę, skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi w placówce bankowej lub telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (doradcy są dostępni od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00, w soboty od 8:00 do 16:00).
Bardzo zależy nam na wyjaśnieniu dla Ciebie tej sytuacji, ponieważ opisane praktyki nie są naszym standardowym działaniem.
Podejrzewam, że masz na myśli skrót stanu konta. Możesz wybrać, czy chcesz aby wyświetlała się kwota stanu konta, czy stan konta procentowo. Procent kwoty ustalasz w szczegółach.
W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz soboty od 8:00 do 16:00. Przeanalizują oni Twój wniosek, ponieważ każdy z nich jest rozpatrywany indywidualnie.
Wczoraj o 11:53 otrzymaliśmy informację, że występowały problemy z działaniem serwisu ing.pl. Zostały jednak wystawione strony awaryjne, które umożliwiały logowanie do serwisu transakcyjnego.
Re: Osoba żyje ale jest w śpiączce - czy moge się ubiegać o dostęp do konta
Przykro mi, że taka sytuacja Cię spotkała W tym przypadku, pozostaje tylko upoważnienie notarialne bądź pełnomocnictwo, jednak do tego również jest potrzebna zgoda Twojej mamy. Mam nadzieję, że uda Ci się tę sytuację rozwiązać.
Re: Re.: Syndyk po upadłości konsumenckiej a całkowita blokada konta
Chciałabym Ci pomóc, jednak tutaj nie sprawdzimy szczegółów. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING lub skontaktuj się z naszą infolinią 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
Dzień dobry, możesz złożyć wniosek w Moim ING, w zakładce Oferta ING/Kredyty i pożyczki/Pożyczka gotówkowa. Wystarczy, że wybierzesz kwotę oraz okres kredytowania, który Cię interesuje. Pamiętaj również o tym, aby zaznaczyć te zobowiązania do spłaty. Dodam, że wniosek możesz złożyć także telefonicznie: 32 357 00 69.
Przy wcześniejszej spłacie zwracamy część prowizji, proporcjonalnie, na konto. Taki zwrot otrzymasz w ciągu 14 dni - jeśli prowizję pobraliśmy. To czy taką prowizję pobraliśmy, sprawdzimy dla Ciebie na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii 32 357 00 69. Zapraszam do kontaktu