O Jamniczek

Jamniczek
15 Polubień
3 Rozwiązań
17 Postów
Re.: nowy system bankowosci internetowej

To już moja ostatnia sugestia dotycząca pobierania wyciągów z bankowości

- gdy ściągam wyciągi za cały rok, to plik ZIP zapisuje się pod nazwą "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct.zip",

dobrze byłoby aby w nazwie dodawać np. "Wyciagi_dla_KONTO_Z_LWEM_Direct-2014.zip"

 

Dziś ściągałem wyciągi do plikó PDF/ZIP za wszystkie poprzednie lata przed udaniem się do placówki w celu rozwiązania umowy rachunku,

i tro

...
1
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Oko bonus - pytanie

Witam - mam pytanie do regulaminu OKO Bonus:

https://www.ingbank.pl/_fileserver/item/1104887

 

Jak konkretnie jest definiowany "warunek przyrostu salda"? Nie umiem znaleźć w tym regulaminie definicji "Warunku przyrostu salda".

 

To co znalazłem:

 

§ 1 Poniższe określenia w Regulaminie oznaczają:
.......
9. Przyrost salda – nadwyżka Salda końcowego nad Saldem początkowym
.....

§ 8 Bank wypłaca Odsetki bo
...
6
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej
Prawie ja jestem od lat i chcę być nadal niewolnikiem polecenia zapłaty. Jeśli się da, to z radością oddaję się w niewolę.
Jedyny Tauron nie chce brać niewolników i z nim mam wieczny kłopot jako wolny człowiek.
0
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

AgnieszkaBin pisze:

Czy problem z pobraniem kodu rabatowego nadal u Ciebie występuje?


Nie - już jest OK,

problem został naprawiony w taki sposób, że rabat "Black Red White"  został wycięty, nie ma go już na liście

ani na www, ani w apce mobilnej   :rotfl:

 

daję dużego lajka Mrugający mężczyzna

 

1
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Oświadczenie banku

tomtar pisze:

......    Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie......


Jeśli zamierzasz intensywnie korzystać z karty, to taka rada od wieloletniego klienta banków:

nastaw się mentalnie na to, że problem z kartami będzie się zawsze powtarzał, i  kilka razy w roku spotkasz się z brakiem połączen

...
0
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

MarcinBa pisze:
@pejotka przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcje. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znajdziesz w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.

Możesz również wykonać przelew z Historii operacji, wykorzystując funkcję Ponów transakc
...
10
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: niezaplacone odsetki od limitu na czas

Bank Cię może ukarać odsetkami od należności przeterminowanych.

Wg tego: klik aktualnie ING nalicza 14% w stosunku rocznym.

Od kwoty 5 zł zaległości po 1 dzień zwłoki wychodzi mi 0,00 zł.

Po 2-3 dniach (z zaokrągleniem) wychodzi  mi 1 grosz kary.

Gdzieś mniej więcej od 6-tego/7-mego dnia zwłoki zapłacisz 2 grosze kary.

0
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Analiza wydatków - kategorie - sugestia

Witam,

mam takie propozycjedo analizy wydatków:

1. do głównych kategorii dodać podkategorie

2. Dodać możliwość definiowania własnych kategorii

Pomysł nie jest mój, tylko podpatrzony u konkurencji (pewien bank z prefiksem małe "m").

Przykładowo w mojeING jest np. kategoria "Dom i rachunki" - i tyle, jeden wielki worek gdzie ląduje 50% transakcji.

U konkurencji mają "Dom" a pod spodem predefiniowane podka

...
30
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Moje rabaty - nie udało się pobrać danych

Witam,

proszę sprawdzić w opcji "Moje rabaty" rabat dla "Black Red While - 20% na dekoracjie i akcesoria".

Po kliknięciu w ten konkretny rabat w aplikacji mobilnej wyskakuje błąd "Nie udało się pobrać danych",

inne pozycje (rabaty) się wyświetlają.

Taki sam błąd dla tego rabatu jest w aplikacji internetowej.

 

Prośba o szybką poprawkę, bo chcę poczytać regulamin

-mam tam do kupienia lampę, wieszaki, świe

...
3
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

august pisze:

W związku z moimi przenosinami do innego  banku  


Hehe uważaj bo zaraz wytną twojego posta Emotikon: Szczęśliwy

Przed chwilą jeszcze był tu post innej osoby, która tez przeniosła konto gdzieś indziej, ale już go nie widać na formum

Moderator aktywnie moderuje "niewygodne" wiadomosci Emotikon: Szczęśliwy

0
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Bezpieczeństwo

W bankowości WWW możesz ukryć rachunek (lokaty, oszczędnościowe, a nawet podstawowy) w ustawieniach.
Wtedy w aplikacji rachunku czy lokaty wcale nie widać, i nie można online wykonać transakcji z/na ukryty rachunek (ani też zerwać ukrytej lokaty).
Możesz potem za jakiś czas "odkryć" ten rachunek w ustawieniach, ale każda operacja ukrycia/odkrycia jest autoryzowana kodem sms, więc bez twojej wiedzy n

...
0
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
kiedy w ING będzie mobilna autoryzacja ?

Mam pytanie, kiedy ING planuje wdrożyć mobilną autoryzację ?

mBank za wdrożenie mobilnej autoryzację zdobył niedawno II miejsce w głosowaniu internautów: Mobile Trends Awards 2016

Działa to u nich bardzo fajnie, jest wygodne, bo nie trzeba przepisywać kodów z SMS-ów, jest bardziej bezpieczne, bo do zatwierdzenia operacji trzeba się zalogować do aplikacji mobilnej banku, (wius w telefonie już tak ła

...
1
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
nie udało się pobrać danych - błąd

Jest błąd w aplikacji który na moim telefonie udaje się powtórzyć za każdym razem.

wersja mojeING 2.1.0, telefon HTC Desire 820, Android 6.0.1

Po zalogowaniu na głównej stronie klikamy "kółko zębate" - pojawiają się Dane i ustawienia

Tu klikamy systemowy guzik "Cofnij" - wraca do głównej strony

Klikamy znowu w to samo kółko zębate - wyskakuje błąd "Nie udało się pobrac danych"

I tak już wyskakuje cały

...
4
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik

Dzięki za odpowiedzi.

faktycznie to nie sms-y się włączyły tylko powiadomienia push po każdej operacji Emotikon: Szczęśliwy

Ale sms-y też przychodzą dola BLIK o takiej treści: "Przelew na telefon BLIN od (tu moje dane) na kwotę XX,XX został wykonany na rachunek odbiorcy".

 

W związku ztym mam dwa kolejne pytania:

1. czy te sms-y sa darmowe, czy też nie są za darmo, oraz jak je można wyłączyć aby nie przychodziły ? Jeśli n

...
3
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Moje ING - włączyły się SMS po aktywowaniu Moje ING/Blik

Witam,

mam taki problem (a właściwie moja znajoma), że po zainstalowaniu Moje ING w telefonie oraz po aktywowaniu Blika nagle włączyły się jej SMS-y, których wcześniej nie miała. Przychodzą jej teraz sms-y po każdej operacji (przelew, płatności kartą itp), ale najgorsze jest to że naliczyło jej już ponad 7 zł za te SMS.

Sprawdzaliśmy ustawienia SMS w starej wersji bankowości w opcji Profil/Ustawieni

...
6
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

mcumberpl pisze:
......................................

Przyznam, że dopiero po przeczytaniu tego posta zainteresowałem się "potwierdzeniami przelewu". ................... Zastanawiam się do czego to może być potrzebne.


Potwierdzenie może być potrzebne np. w sądzie jako dowód że jakiś tam przelew z/na konto miał miejsce, a strona przeciwna twierdzi że takowego nie było.

Teoretycznie zamiast potwierdze

...
2
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Pobieranie wyciągów - drobne uwagi

Witam,

 

Mam uwgi do pobierania wyciągów.

W nowej bankowości przy pobieraniu wyciągów z rachunku po kliknięciu "Pobierz wyciąg PDF" plik PDF z wyciągiem wyświetla się w tej samej sesji (zakładce) przeglądarki - czyli znika strona aplikacji a pojawia się w jej miejscu wyciąg.

Niestety po kliknięciu "Cofnij" cofa mnie do ekranu logowania i trzeba się ponownie logować.

Stara bankowość otwiera PDF w nowym

...
6
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎22-02-2017 19:53
Data ostatnich odwiedzin ‎10-08-2017 17:45
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 17
Łączna liczba otrzymanych Lajków 15
Posty, które lubię