O PatrykW

PatrykW
34 Polubień
34 Rozwiązań
108 Postów
Re: jedno konto, dwie karty

@tomczyslaw Do konta Direct możesz posiadać po jednej karcie z każdego rodzaju. Możesz posiadać tradycyjną kartę debetową Visa Zbliżeniowa, kartę Zbliżak (mniejsza karta w formie naklejki), dodatkowo w naszej apce mobilnej możesz założyć kartę Mastercard w telefonie, która daje możliwość płacenia swoim smartfonem przy pomocy modułu NFC. 
Nie możesz natomiast posiadać 2 kart tego samego rodzaju.  

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Propozycja funkcji dla bankowości internetowej

@wojciech @Konto usunięte Jeżeli korzystasz z rachunku firmowego, to warunki zwolnienia z opłaty dotyczą jedynie rachunku w PLN. W przypadku rachunków walutowych opłata faktycznie wynosi 19 PLN miesięcznie. 
Zwolnienie z opłaty za kartę w wysokości 7 PLN po wykonaniu transakcji bezgotówkowych w wysokości 300 PLN (miesięcznie), dotyczy również jedynie konta w PLN. Jeżeli karta ma być wydana do

...
1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Raty

Na podstawie samych wpływów nie możemy procesować wniosków kredytowych. Dochód musi być udokumentowany źródłem akceptowalnym przez nasz bank. 

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Zwiększenie kwoty kredytu

Podwyższenie kwoty kredytu możliwe jest tylko dla pierwotnego celu kredytowania pod warunkiem, że inwestycja nie została jeszcze zakończona. Jeśli zabraknie pieniędzy na dokończenie budowy domu (nie został jeszcze oddany do użytku) to można podwyższyć kwotę kredytu. Minimalna kwota to 20 000 zł. Dodatkowa kwota będzie uruchamiana i spłacana na takich samych warunkach jak kwota bazowa kredytu. Kosz

...
0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wniosek

@Adrian1 Wniosek staramy się analizować niezwłocznie po jego otrzymaniu. Standardowo wnioski kredytowe rozpatrujemy do 2 dni roboczych. Czas może ulec wydłużeniu ze względu na ilość wniosków kredytowych wpływających do nas.

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Android problem z płatnością mobilną

Napisz do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 12, sprawdzimy informacje dotyczące urządzenia oraz Twojej karty. 

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Re.: Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem

Obecnie nasza oferta cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Zwiększone zainteresowanie to większa ilość napływających wniosków co przekłada się na wydłużenie czasu ich obsługi. Przepraszamy za tą sytuację prosimy o wyrozumiałość. Priorytetem jest dla nas wydanie decyzji kredytowej w terminie wymaganym ustawą o kredycie. Wniosek będziemy mogli obsłużyć dopiero po otrzymaniu niezbędnych dokumentó

...
1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłata na konto walutowe

@Konto usunięte Pomysł jest dobry, potwierdzam Emotikon: Szczęśliwy Takie pomysły zawsze przekazujemy do jednostek banku, którzy zajmują się rozwijaniem i poszerzaniem naszych usług. Twoją wiadomość oczywiście już przekazałem Emotikon: Szczęśliwy 

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Wpłata na konto walutowe

Wpłatomat nie zrobi przewalutowania. Jeżeli chodzi o wpłatę na konto walutowe, to można ją wykonać w kasie oddziału naszego banku lub przelewem. 
W wpłatomacie wykonasz wpłatę jedynie na rachunek PLN. 

6
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Nie udało się pobrać danych Kod błędu: 0000112

Występują problemy z procesowaniem wniosków kredytowych w bankowości internetowej. Otrzymaliśmy informację z działu technicznego, że funkcjonalność udostępnimy w dniu dzisiejszym. 

2
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re: Kredyt konsolidacyjny ciągle rosnie

Nie, całkowity koszt pożyczki będzie dokładnie taki jak był ustalany na początki i jest zaznaczony również na umowie kredytowej.
Okres kredytowania również się nie wydłuży i jeżeli oprocentowanie jest stałe, to kwota raty również nie wzrośnie.

Na dzień uruchomienia pożyczki zawsze jest widoczna kwota kapitałowa, która w tym przypadku wynosi 10 000 zł. Nie pobieramy odsetek od razu, tylko naliczamy

...
0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Wpłata w Euro wypłata Pln

Nie wszędzie wypłacisz euro z bankomatu. Przesyłam listę bankomatów, z których możesz obecnie skorzystać:

      Opole Zwierzyniecka 2,
  Nysa Celna 28,
  Krapkowice 1 Maja 2,
  Przemyśl Plac Na Bramie 2,
  Katowice Sokolska 34,
  Racibórz Sienkiewicza 2,
  Warszawa Al. Jerozolimskie 54 (Dworzec PKP),
  Nowy Sącz Kościuszki 13,
  Chorzów Wolności 12,
  Strzelce Opolskie Krakowska 30,
  Kędzierz

...
0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: zwolnienie hipoteki - promesa

Po złożeniu wniosku i skompletowaniu wszystkich potrzebnych dokumentów decyzja jest podejmowana najszybciej jak to możliwe . Sytuacja wygląda analogicznie, jak przy rozpatrywaniu wniosku o  kredyt. Cały proces może potrwać około miesiąca, natomiast każdy wniosek  jest rozpatrywany indywidualnie.

1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@lookrecja82 Wprowadzimy usługę "paragony" oraz możliwość personalizowania ekranu przed zalogowaniem.

4
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Niedozwolony debet

Jeżeli stan ujemny konta spowodowany jest transakcjami zbliżeniowymi, wówczas naliczamy odsetki od zadłużenia przeterminowanego. Wysokość odsetek podwyższonych dla kont prowadzonych w polskich złotych wynosi 10% w skali roku.

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Mastercard w telefonie - chwilowy brak możliwości zaplaty

@kockodo Po zalogowaniu się do apki pula powinna być od razu uzupełniona. Napisz do nas przez usługę bankowości internetowej lub skontaktuj się z nami - 32 357 00 12, sprawdzimy co faktycznie wpłynęło na odrzucenie transakcji.

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Koniec ważności karty a zmiana nazwiska

@Konto usunięte Karty do konta generowane są automatycznie. Można zamknąć obecną kartę w oddziale banku, wtedy nowa nie zostanie wygenerowana.

3
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: konto dla jednoosobowej działalności gospodarczej a aplikacja mobilna

@kmsc Nowa wersja aplikacji Moje ING mobile nie jest dostępna dla osób prowadzących spółki. Jeżeli prowadzisz jednoosobową działalność gospodarczą, to nie powinno być problemu z jej aktywacją.
Skontaktuj się z nami - 32 357 00 69, sprawdzimy to. Jeżeli będzie to konieczne, wyślemy zgłoszenie do działu technicznego.

2
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: kredyt - czas oczekiwania

@szamanheh Skontaktuj się z nami telefonicznie - 32 357 00 69 sprawdzimy status obecnego wniosku. Jeżeli wniosek był składany przez usługę bankowości internetowej w piątek, to faktycznie decyzja powinna być maksymalnie do 2 dni roboczych.

1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Płacenie kartą VISA w Dolarach

@owolcz Kartą Visa możesz wykonywać płatności za zakupy przez Internet. Po zalogowaniu do bankowości internetowej sprawdź czy masz ustalone limity dla płatności internetowych. Możesz to zrobić wybierając zakładkę Moje finanse > Visa Zbliżeniowa > Limity transakcyjne.

Jeżeli płatność będziesz wykonywał w walucie obcej, to będzie zrobione przewalutowanie po kursie organizacji płatniczej Visa. Po nas

...
1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Zdolność kredytowa a karta kredytowa

@Anmi Przyjmowanie zobowiązań do zdolności klienta jest jednym z elementów badania zdolności kredytowej.

Są to informacje poufne, dlatego nie możemy udzielić informacji co dokładnie wpływa na ocenę zdolności kredytowej. W kwestii obliczenia zdolności kredytowej należy złożyć wniosek o produkt kredytowy.

1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Założenie kont PLN/EUR dla spółki jawnej

@atmtTak, wymagana jest wizyta wszystkich wspólników w oddziale w tym samym czasie.

 

1
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Blokada na opłatę kredytu

@Mikel Jest to standardowa procedura. W pierwszej kolejności w godzinach porannych, jeżeli pieniądze są na koncie, nakładamy blokadę na poczet spłaty kredytu, następnie w godzinnach wieczornych ściągamy blokadę i pieniądze księgujemy na rachunek kredytu.

4
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Płatność kartą online

@maciekm95 Skontakuj się z nami pod numerem 32 357 00 12 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankwości internetowej Moje ING. Sprwadzimy w jaki sposób płatność była wykonana oraz co jest powodem pojawiania się blokady na kwotę 0,01 EUR.

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Re.: Kredyty

@KatarzynaKwaśna Skontaktuj się znami pod numerem 32 357 00 69 lub wyślij do nas wiadomość przez usługę bankowości internetowej. Sprawdzimy co jest powodem zaistniałej sytuacji.

0
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎25-03-2016 10:17
Data ostatnich odwiedzin ‎05-06-2019 19:02
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 108
Łączna liczba otrzymanych Lajków 34
Posty, które lubię