Płatności

Odpowiedz

Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam dnia 02.08.2019r wpłacałem pieiądze, kwota 9050zł oddział Chmielnik, wpłatomat pobrał pieiądze po czym wyskoczyła Awarja, kartę oddał pieniedzy nie ma do tej pory, przewidziay czas odpowiedzi to dopiero 09.08.2019 ale to nie jest mała kwota, pieniadze są mi potrzebna także proszę to przyśpieszyć !!! numer reklamacji to : 001607/082019 Pisałem przez aplikację ing wiadomości ale to nic nie daje.

Odpowiedz
0 Lajków
corrweta
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-08-2019
Wiadomość 1 z 3 (2 684 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Dobrze, że zgłosiłeś u nas reklamację. Postaramy się ją rozpatrzyć tak szybko jak będzie to możliwe.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 3 (2 641 wyświetleń)

Re: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

@corrweta Proszę sprawdź czy otrzymałeś informację w bankowości internetowej, dotyczącą rozpatrzenia złożonej reklamacji. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 3 (2 611 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Podejmujemy decyzje - ile trwa?

ING ile wkońcu trwa etap 5 “ Wygląda na to, że mamy już wszystko. Podejmujemy decyzję.”?! Bo 4 dni robocze już minęły…

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My nadal czekamy. Dzisiaj czwarty dzień roboczy.

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy