Odpowiedz

Przelew do Holandii

Witam Serdecznie posiadam ROR w EURO zrobiłem dziś przelew walutowy do Holandii w kwocie 90 EURO wybrałem opcję SHA bez banków pośredniczących, rozumiem że do Holandii trafi cała kwota 90 EURO czy będzie ona pomiejszona?

W potwierdzeniu przelewu pisało że ponoszę koszt 5 zł za przelew, nie pisało nic o kosztach jakie ponosi odbiorca?

Jaki jest czas realizacji takiego przelewu?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (13 496 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Nie mamy możliwości zagwarantowania, że przelew zostanie zrealizowany bez uczestnictwa banków pośredniczących.

W przypadku wybrania opcji pokrycia kosztów SHA – koszt należne bankowi wysyłającemu pokrywa zleceniodawca, a pozostałe koszty pokrywa beneficjent. Nie znamy oferty banku holenderskiego zatem cięzko gwarantować ze bank odbiorcy nie pobierze dodatkowych opłat.  

Czas realizacji to ok. 3 dni robocze.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 448 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Rozumiem, że dla klientów indywidualnych nie jest dostępna żadna inna opcja niż SHA , tylko dla kont firmowych? U mnie po wpisaniu nr konta było tylko SHA. Mam nadzieję że przelew dojdzie jednak w całości.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 4 (13 436 wyświetleń)

Re.: Przelew do Holandii

Jeżeli przelew w EUR realizujesz z konta w PLN do Holandii to możesz wybrać opcję pokrycia kosztów SHA lub OUR. Opcja pokrycia kosztów OUR oznacza, że opłaty i prowizje pokrywane są wyłącznie przez płatnika. Opłata za ten przelew wynosi 40 zł. Natomiast do tego mogą naliczyć się koszty banku odbiorcy, które zaksięgujemy po otrzymaniu takiej informacji z banku odbiorcy.

Jeżeli korzystasz z ING BankOnLine to trzeba wybrać realizację przelewu jako Przelew walutowy.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 345 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy