Odpowiedz

Potwierdzenie PDF

Brak możliwości pobrania potwierdzenia PDF, którego bardzo potrzebuję. Widoczne są tylko takie przyciski jak na załączniku.

Odpowiedz
0 Lajków
xrl1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
05-11-2017
Wiadomość 1 z 12 (115 587 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Nie da się pobrać potwierdzenia od razu, jeżeli zleca się przelew w złotych po 20:00 (od poniedziałku do soboty) lub w niedziele/święta. Wtedy potwierdzenie będzie dostępne w najbliższym dniu roboczym.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 12 (115 579 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Czy w związku z tym można w podanym przez Ciebie czasie wycofać przelew z systemu skoro jak się domyślam nie został jeszcze zaksięgowany (brak potwierdzenia)?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 12 (115 503 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Przelew możesz wycofać tylko i wyłącznie wtedy, gdy zlecisz go z przyszłą datą. Jeżeli tej daty nie zmienisz to przelew przyjmiemy w tym przypadku do realizacji, a potwierdzenie do niego będziesz mógł pobrać w terminach o których wspomniała wyżej Agnieszka.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 12 (115 422 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Fajną funkcjonalnością byłoby poinformowanie użytkownika, że (jeśli przelew nie jest realizowany od ręki) przelew zostanie zrealizowany o godzinie XXX dnia XXX, czyli za XXX godzin. Wiadomo kiedy są realizowane przelewy, więc można to przewidzieć i zaprezentować użytkownikowi. A rozwiązaniem wyjątkowym i wyróżniającym na rynku byłoby umożliwienie anulowania przelewu, który dopiero się odbędzie za jakiś czas. Innymi słowy: albo pieniądze wychodzą od razu albo do czasu zrealizowania przelewu mam możliwość anulowania go.

Odpowiedz
0 Lajków
gizynski
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
06-04-2018
Wiadomość 5 z 12 (110 278 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Nie mamy tego jeszcze w planach, ale dziękujemy za sugestię. Weźmiemy ją pod uwagę przy kolejnych zmianach Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 12 (110 131 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Brak informacji/opcji pobierz potwierdzenie jest doprawdy irytujące. Człek po googlach szuka czemu nie działa moje ing.
Wstyd za brak ergonomii!!!
Soze
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
22-10-2018
Wiadomość 7 z 12 (89 817 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Jeśli realizujesz przelew po godzinie 20:00 to sam przelew przyjmujemy. Natomiast potwierdzenie tego przelewu będziesz mógł pobrać kolejnego dnia, bo wtedy przelew przekazujemy do odbiorcy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 8 z 12 (89 722 wyświetleń)

Re.: Potwierdzenie PDF


Niestety, jeśli aktualnie nie posiadasz aktualnego dowodu osobistego lub paszportu, nie będziesz mógł zmienić numeru telefonu do kodów autoryzacyjnych. W przypadku gdy, przed utratą dowodu osobistego upoważniłeś kogoś jako pełnomocnika do konta, to on będzie mógł zlecić przelew w Twoim imieniu (przez swoją bankowość internetową lub w oddziale banku).Adam Rymko
Odpowiedz
0 Lajków
adarym2347
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2018
Wiadomość 9 z 12 (85 081 wyświetleń)

Re: Potwierdzenie PDF

Robie przelew. Mam możliwość zrobienia go w piątek w nocy. Najpóźniej jutro muszę wysłać potwierdzenie przelewu w celu zatrzymania rezerwacji. To chore, że mam taką możliwość dopiero w poniedziałek. 

MarcinS
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
13-04-2019
Wiadomość 10 z 12 (72 569 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy