Płatności

Odpowiedz

Re.: Płatności zbliżeniowe Visa online. Kiedy?

Niestety ciągle nic się nie zmieniło. Nadal płatności pomarańczową Visa są offline.

15 lipca zrobiłem 7 płatności w CH Marki, różne sklepy (Ikea, Smyk, Leroy Merlin, Grycan, Jula,...) i WSZYSTKIE BYŁY OFFLINE.

Na koncie pojawiły się dopiero dzisiaj z datą wczorajszą.

 

Jestem nowy w ING i dawno czegoś takiego nie widziałem! Mam lub miałem konta w Getin, BZWBK, Alior, EuroBank, Citi, BGŻ Paribas, Credit Agricole, Millennium.... i WSZĘDZIE transakcje są online!

 

Do ING skusiło mnie konto walutowe rozliczane tą samą kartą, ale to nie warte ryzyka transakcji offline!

Napisałem żądanie zmiany i jak nie zrobią mi wszystkich online, to się pożegnamy. Nie pozwolę oszczędzać na moim bezpieczeństwie.

Odpowiedz
0 Lajków
_MarSs_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
18-07-2017
Wiadomość 41 z 51 (12 129 wyświetleń)

Re.: Płatności zbliżeniowe Visa online. Kiedy?

@_MarSs_  Jeżeli zależy Ci na wszystkich transakcjach online, to możesz płacić kartą Visa Zbliżeniowa przez PIN. Dodatkowo wszystkie transakcje kartą Zbliżak Visa i Mastercard w telefonie są online.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
626
119
04-09-2015
Wiadomość 42 z 51 (12 034 wyświetleń)

Re.: Płatności zbliżeniowe Visa online. Kiedy?

Przecież kupujący nie decyduje czy płaci zbliżeniowo z czy bez PINu. To regulowane jest systemową kwotą minimalną.

A poza tym jeśli karta umożliwia płatności offline, to nie ma znaczenia czy ja chcę czy nie chcę wpisywać PINu, bo jeśli mi ją ktoś ukradnie, to będzie robił tylko transakcje bezpinowe z rozmysłem, a że zmiana konfiguracji karty możliwa jest wyłącznie kontaktowo, to taki złodziej może płacić taką kartą na prawo i lewo nawet przez 3-4 dni! I to jest prawdziwy problem, który wielokrotnie był przyczyną kłopotów ludzi nawet na kilkadziesiąt tysięcy!