13-08-2016 20:16
14-08-2016 21:02
@idumea Wszystko zależy od tego czy dana transakcja była wykonana w trybie online, gdzie jest wysłane zapytanie o saldo, czy w trybie offline, gdzie takie zapytanie do banku nie jest wysłane. Jeśli płatność odbywa się w trybie online, a na Twoim koncie jest niewystarczająca ilość pieniędzy, to taka transakcja będzie odrzucona niezależnie od tego czy jest to płatność zbliżeniowa, czy przy pomocy kodu PIN.
Możesz również skorzystać z oferty limitu zadłużenia w koncie - od 1000 zł do sześciokrotności uzyskiwanych dochodów. Po uzyskaniu takiego limitu, będziesz miała możliwość skorzystania z debetu na swoim rachunku.
07-09-2016 19:12
08-09-2016 18:16
Zgadza się. W ostatnich dniach dla lepszej kontroli nad finansami zmieniliśmy sposób autoryzacji transakcji. Teraz płacąc kartą zbiżeniowo do kwoty 50 zł większość transakcji będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Co oznacza, że salo będzie od razu pomniejszone i zmniejszy się ryzyko wejścia klienta w niedozwolony debet i niepotrzebne odsetki.
Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |