28-09-2019 11:18
Z mojego konta została pobrana opłata w wysokości 391,19 zł na numer konta 1915031/19730. Zablokowałem chwilowo kartę ale mimo to chciałbym odzyskać swoje pieniądze. Nie wiem co to jest za numer. Jeśli coś wiecie na ten temat, pomóżcie. To nie są małe pieniądze. Słyszałem, że zdarzały się już takie akcje u osób, których numer karty zaczyna się od 4246.
28-09-2019 11:39
Potrzebujemy sprawdzić informację o opłacie na Twoim koncie w naszym systemie.
Skontaktuj się proszę z nami w wybrany sposób:
- na czacie po zalogowaniu do usługi Moje ING. Specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 0:00 lub w soboty w godzinach 8:00 – 22:00,
- telefonicznie: 32/357 00 69. Infolinię mamy czynną całą dobę,
- z oddziale.
Wtedy będziemy mogli sprawdzić dla Ciebie więcej informacji. Zapraszam do kontaktu.
29-09-2019 22:11
Właśnie czekam na odpowiedź w tej sprawie. Skontaktowałem się i podałem chyba wszystkie istotne informacje. Mam nadzieję, że odzyskam tę kwotę.
24-10-2019 16:50
24-10-2019 17:09
Nie mamy treści Twojej wiadomości. Prosimy napisz nam, w jakiej sprawie możemy pomóc?
16-06-2020 16:06
17-06-2020 19:51
Bardzo dobrze, że zgłosiłaś reklamację oraz zastrzegłaś kartę, Zazwyczaj takie transakcje są wynikiem uruchomienia subskrypcji podczas dokonywania innych płatności. Może to być związane również przejęciem danych karty lub podaniem ich na stronach, które nie są zaufane. W momencie kiedy związane jest to z kradzieżą danych, to warto to również zgłosić na Policję, To jest odpowiedni organ odpowiadający za zatrzymywanie oszustów.. My ze swojej strony jako bank przykładamy wielu starań, aby w pełni zabezpieczyć płatności kartą. Wiele sklepów czy stron również korzysta z dodatkowych zabezpieczeń. Mam nadzieję, że uda Ci się odzyskać pieniądze
01-11-2020 18:00
01-11-2020 20:37
Just83, jeśli korzystasz z usług firmy Avast, to proponuję jeszcze się z nimi skontaktować, żeby potwierdzić czy to oni pobrali opłatę, czy nie.
W przypadku gdy podejrzewasz oszustwo, proszę skontaktuj się niezwłocznie z naszą infolinią +48 32 357 00 69 (jest całodobowa), przyjmiemy od Ciebie odpowiednie zgłoszenie i powiemy co dalej. Jeśli płatność została ściągnięta z karty bez Twojej wiedzy, najbezpieczniej będzie kartę zastrzec - możesz to zrobić w Moim ING (w szczegółach danej karty) lub podczas rozmowy z naszą infolinią.
18-03-2023 19:10
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |