Płatności

Odpowiedz
Highlighted

Nowa karta i brak możliwosci placenia w internecie

Witam,

jako ze stara karta straciła ważność otrzymałem juz nową i zarazem bardzo ładną  pomarańczową kartę Visa debit.

Aktywowałem ją oczywiscie i wszystko by było ładnie i pieknie gdyby nie to ze niemoge zapłacic nią w interncie.

Karta jest wszedzie odrzucana czy to kupno biletu pkp czy to wykupienie hbogo - nieważne co ale jest odrzucana.

Problem o tyle dziwny bo stara działała bez problemu jak tylko nastawiłem limity. W tej zrobilem to samo i ustawilem dzienny limit platnosci kartą w internecie na 2000zl niestety nic to nie dało.

 

Z góry dziekuje za pomoc

Krzysiek

Odpowiedz
0 Lajków
KrzysiekP
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 12-06-2018
Wiadomość 1 z 2 (472 wyświetleń)

Re: Nowa karta i brak możliwosci placenia w internecie

Zależy nam na tym, żeby wyjaśnić dla Ciebie tę sprawę. Przez Społeczność nie mamy jednak wglądu do systemu i nie możemy tego sprawdzić. Prosimy, zadzwoń do nas - 32 357 00 12. Infolinia jest czynna całą dobę. Możesz także wysłać zapytanie po zalogowaniu się do bankowości internetowej (zakładka wiadomości).


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Moderator
Moderator icon
Lajki: 41
Wpisy: 135
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (403 wyświetleń)