11-10-2017 01:03
11-10-2017 09:51
Powodem takiej sytuacji może być wybranie opcji automatycznego przeliczenia kwoty wypłaty z EUR na PLN po kursie właściciela bankomatu. Jednak przez forum nie będziemy mogli tego sprawdzić. Skontaktuj się z nami, proszę:
Sprawdzimy szczegóły tej wypłaty.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |